Hvad sker der
Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 19-02-05 13:45

64-årig dræbt af flugtbilist

18-02-05: 20:58 | af: dabu

En 64-årig mand mistede i dag livet, da han blev kørt ned af en flugtbilist
på Omfartsvejen i Holbæk. Det oplyser Holbæk Amts Venstreblad.

Flugtbilisten, en 52-årig mand fra Hedehusene, var angiveligt ikke klar
over, at det var en person han havde påkørt. Det stod klart, da politiet ved
hjælp af vidner fik identificeret bilen og pågrebet manden.

Den 52-årige var af den overbevisning, at det var et vejskilt han havde ramt
på Omfartsvejen, lyder det Holbæk Politi.

Hvorfor stopper han ikke og undersøger hvad han har ramt skilt eller ej.

han skal da bare i spjældet .

Ja det er altså bare min mening.

MVH

Henrik

Fra : Petersen_Michael

Dato : 19-02-05 13:49

In news:42173455$0$33700$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Henrik G Nielsen <hlt2FJERN@huskes.dk> wrote:

> han skal da bare i spjældet .
>
> Ja det er altså bare min mening.

Jeps, og have inddraget kørekortet, og konfiskeret sit køretøj, for
bestandigt.
Meen nu er det jo Danmark vi lever i, her er det jo semilovligt at slå
hinanden ihjel, når bare det sker med en bil..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Jim

Dato : 19-02-05 14:00

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i
en meddelelse news:421735cf$0$160$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> Meen nu er det jo Danmark vi lever i, her er det jo semilovligt at slå
> hinanden ihjel, når bare det sker med en bil..

Jeg husker en bumper sticker med påskriften;
"Hvorfor anvende skydevåben, når trafikdrab ikke straffes".
Kan man stadig få den?
Jeg synes den stadig er meget aktuel.

Fra : claus b. p.

Dato : 19-02-05 21:25

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message

> Jeg husker en bumper sticker med påskriften;
> "Hvorfor anvende skydevåben, når trafikdrab ikke straffes".

Jamen som bilist i Danmark er du jo allerede straffet. Og det er da ikke
rimeligt at straffe to
gange for samme forseelse! ;-]

/Claus

Fra : Jim

Dato : 20-02-05 10:09

"claus b. p." <cbp33@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message

> Jamen som bilist i Danmark er du jo allerede straffet. Og det er da
> [...]

Nåååh, nej... ;0)