Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
opdatere bios på gf3 ti200
Fra : img

Dato : 19-02-05 10:31

kan det lade sig gøre og evt. hvordan.
takker for hjælpen

Fra : Sune Salminen

Dato : 19-02-05 10:45

img wrote:
> kan det lade sig gøre og evt. hvordan.
> takker for hjælpen

Du kan muligvis bruge NVflash eller måske har fabrikanten af dit kort
sin egen BIOS flasher. BIOS'er finder du (hvis du er heldig) på
nedenstående site, husk det er sikrest at bruge en fra samme fabrikant
som har lavet dit kort.
http://www.mvktech.net/

Må jeg spørge hvorfor du vil flashe BIOS på dit kort?

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk