Geforce 3 TI200 vs. Geforce 4 MX440
Fra : Kenneth Boye

Dato : 19-02-05 09:17

Hej NG

Inno3D Geforce3 TI200 64MB DDR og Leadtek Geforce4 MX440 (A180T modellen)

Hvordan er disse to grafikkort mod hinanden?

Hvilket er hurtigst / bedst?

Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Villy Jensen

Dato : 19-02-05 12:12

> Inno3D Geforce3 TI200 64MB DDR og Leadtek Geforce4 MX440 (A180T modellen)
> Hvordan er disse to grafikkort mod hinanden? Hvilket er hurtigst / bedst?

Iflg.
http://graphics.tomshardware.com/graphic/20020418/vgacharts-01.html
har dit GF3TI-kort til tider flest kræfter, men GF3TI-kortet er mest
forældet.

Jeg tror ikke det vil give synlig gevist at udskifte GF3TI200 med GF4 MX440.

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : asap

Dato : 19-02-05 15:27

> Inno3D Geforce3 TI200 64MB DDR og Leadtek Geforce4 MX440 (A180T modellen)
>
> Hvordan er disse to grafikkort mod hinanden?
>
> Hvilket er hurtigst / bedst?

Ti200 er hurtigst og det bliver endnu bedre hvis det har 128 MB ram.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 19-02-05 15:47

> Inno3D Geforce3 TI200 64MB DDR og Leadtek Geforce4 MX440 (A180T modellen)

Geforce 3 kortet helt klart.

MX serien er billig-kort som langt fra er lige så hurtige som de store
kort i forrige generation.

Så Geforce 2 MX er IKKE hurtigere end Geforce , og Geforce 4 MX er IKKE
hurtigere end Geforce 3... Og geforce FX 5200 er IKKE hurtigere end
Geforce 4 Ti, og Geforce 6200 er IKKE hurtigere end Geforce FX 5600-5900

Fra : Sune Salminen

Dato : 19-02-05 22:33

Esben von Buchwald wrote:

> [...]
> IKKE hurtigere end Geforce 3... Og geforce FX 5200 er IKKE hurtigere
> end Geforce 4 Ti, og Geforce 6200 er IKKE hurtigere end Geforce FX

...Det kan ses at du er træt af misforståelser på det område...

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Kenneth Boye

Dato : 19-02-05 17:23

OK, tak for de gode svar. Jeg holder mig til Geforce 3 TI200 på trods sin
alder på markedet.

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 20-02-05 15:15

"Kenneth Boye" <kboye@bjoernemosenFJERN_DETTE.dk>

> Inno3D Geforce3 TI200 64MB DDR og Leadtek Geforce4 MX440 (A180T modellen)
>
> Hvordan er disse to grafikkort mod hinanden?
>
> Hvilket er hurtigst / bedst?

Geforce4mx understøtter ikke directX8 i hardware, så du kommer til at miste
en del effekter i nyere titler. Samtidigt tror jeg faktisk at Geforce4mx
kortet vil være hurtigst i spil som Farcry, netop fordi det ikke skal lave
nogle specielle effekter (det kører faktisk glimrende i det spil).

Men skal du opgradere er det nok noget minimum Ti4200 du skal kigge på.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-02-05 15:56

"Thomas Wesley Hinton" <wesleyREMOVETHIS@worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:fX0Sd.100943$Vf.3914004@news000.worldonline.dk...

> Geforce4mx understøtter ikke directX8 i hardware, så du kommer til at
miste
> en del effekter i nyere titler.

Jeps.

> [...]
som Farcry,
> netop fordi det ikke skal lave nogle specielle effekter (det kører faktisk

Nope, GF3 ti200 kører bedst af de to, jeg har prøvet med begge kort og GF3
bliver i min maskine indtil pengene byder et nyt kort velkomment.

Mvh
Benjamin

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 20-02-05 23:28

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> wrote in message

> Nope, GF3 ti200 kører bedst af de to, jeg har prøvet med begge kort og GF3
> bliver i min maskine indtil pengene byder et nyt kort velkomment.

Så prøv Far Cry på de indendørs baner, der er jeg sikker på at GeForce4mx
kortet sparker røv, i og med den ikke skal lave nogle effekter.