brug af fortovet til grus i forbindelse me~
Fra : Michael Frandsen

Dato : 19-02-05 09:14

jeg er ved at lægge herregårdssten i min forhave og har i den forbindelse
fået læsset et læs grus af på fortovet. nu har jeg så modtaget et brev fra
kommunen om at det må jeg ikke bruge fortovet til i flg vejloven. Jeg er
ellers af den klare overbevisning om at jeg måtte benytte fortovet sålænge
"arbejdet pågår" men er dette forkert, og er der evt nogle som ved hvor jeg
kan finde det sted hvor det står? kan jeg forresten ikke kræve at få oplyst
hvem der har klaget til kommunen over mig?

--
Denne mail er sendt af:
Michael Frandsen