OT "light" - DFMC og billeder?
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 19-02-05 08:45

Er det kun på min PC, at nogle af billederne på DFMC ikke vises, men kun et
hvidt felt hvor de skulle have været?

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen -
der skal ud og støbe etape 2 på lifthullet om lidt.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 19-02-05 08:53

> Er det kun på min PC, at nogle af billederne på DFMC ikke vises, men
> kun et hvidt felt hvor de skulle have været?

Jeg oplevede det samme da jeg uploadede et par billeder i går.

http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=979

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Ole Hansen

Dato : 19-02-05 09:37

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Jeg oplevede det samme da jeg uploadede et par billeder i går.
>
> http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=979

Jeg synes, det fjerde billede er klart det flotteste.. :)

--
Ole Hansen

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 19-02-05 12:30

> Jeg synes, det fjerde billede er klart det flotteste.. :)

Man kan godt fornemme den er nyvasket selv om billedet er lidt overbelyst
ikke?

Fra : Futte & Co.

Dato : 19-02-05 17:24

> Man kan godt fornemme den er nyvasket selv om billedet er lidt overbelyst
> ikke?

Det er godtnok de pæneste "mc-snebilleder" jeg har set længe. Focus
sidder lige i øjet. De er da en værdig deltager i "året's mc-billede".
Det var måske en ide med sådan en konkurrence mellem alle mc-billederne,
eller...........?
--
Jørgen , Brøndby, http://dfmc.dk/?id=70
Honda CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Schlæger

Dato : 19-02-05 17:29

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> Man kan godt fornemme den er nyvasket selv om billedet er lidt overbelyst
> ikke?

Det hvide felt som skjuler nummerpladen, blev vist liiige stort nok ....

Mch Schlæger (øver meteorolog-dukke-woodoo af hensyn til sæsonstart 1.3.)

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 19-02-05 09:21

Arne Lorenzen wrote:
> Er det kun på min PC, at nogle af billederne på DFMC ikke vises, men kun et
> hvidt felt hvor de skulle have været?

nope, Bagerens fra i går er helt hvide.
Er sket før, jeg smider lige Tony en mail

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 19-02-05 13:07

"J.C.Kløve" <DunantFJERN@X.mail.tele.dk> skrev i

> nope, Bagerens fra i går er helt hvide.
> Er sket før, jeg smider lige Tony en mail

Så har han fået 2 :)

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : M. Hoey

Dato : 19-02-05 20:19

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> "J.C.Kløve" <DunantFJERN@X.mail.tele.dk> skrev i

> Så har han fået 2 :)
>
> --
> Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

3 stk. Oplevede samme problem i sidste uge! Men har ikke hørt fra Tony
endnu, han har sikkert travlt, mange jern i ilden

Og nu står man med en masse billeder fra Bella *GG*

Mvh.

M. Hoey
(GT750A)
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=355

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 20-02-05 10:31

Arne Lorenzen wrote:

> Er det kun på min PC, at nogle af billederne på DFMC ikke vises, men kun et
> hvidt felt hvor de skulle have været?

Så er fejlen lokaliseret - og rettet. Faktisk var det ikke en "fejl" som
sådan. Tilsyneladende har en større systemopdatering resulteret i, at
biblioteket med alle billederne blev sat til "read-only" således at
upload-mekanismen ikke fik lov til at gemme selve billedet i folderen.

Det har desværre bevirket at ca. 20 uploads er endt i en "blindgyde";
det beklager jeg. Men nu skulle den virke igen

Og nu til Bella :D

--
Tony
Fazer 1000 o>'o