Sang fra G.I. Jane og Roadhouse
Fra : Sophus Vørsing

Dato : 19-02-05 00:10

Hej gruppe,

Jeg har lige set G.I. Jane og synes at den sang der bl.a. var til sidst
medens rulleteksterne kørte hvor der bl.a. bliver sunget "I can't remember
if we said goodbye" er rigtig god. Det gik bare for hurtigt til at jeg kunne
se hvad den hed og hvem der sang. Er der en der ved det?

Jeg har også længe gerne ville vide hvad den sang fra roadhouse hedder, der
hvor de står og danser hjemme i laden hvor Patick Swayze bor (i filmen) Er
der en der kan hjælpe med dette.

Mvh Sophus

Fra : Reaf

Dato : 19-02-05 01:12

"Sophus Vørsing" <sophus.vorsing@FJERNMIGtiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der
> hvor de står og danser hjemme i laden hvor Patick Swayze bor (i filmen) Er

Her er soundtracket til G.I. Jane
www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&token=&sql=10:4bkpu3xjanxk

Fra : Sophus Vørsing

Dato : 19-02-05 16:52

"Reaf" <r2os@sol.REMOVEdk> skrev i en meddelelse

Er

> Her er soundtracket til G.I. Jane
> www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&token=&sql=10:4bkpu3xjanxk

Tak for hjælpen!

Mvh Sophus

Fra : Sophus Vørsing

Dato : 20-02-05 03:44

> "Reaf" <r2os@sol.REMOVEdk> skrev i en meddelelse

> remember

filmen)

Fandt lige ud af det er These Arms Of Mine - Otis Reading

Mvh Sophus

Fra : Beatfanatic

Dato : 21-02-05 23:52

"Sophus Vørsing" skrev d. 19-02-05 16:52 dette indlæg :

> "Reaf" <r2os@sol.REMOVEdk> skrev i en meddelelse

> remember

> Er

> Tak for hjælpen!
>
> Mvh Sophus
> Musikken fra roadhouse er bla.med den blinde canadiske guitarist Jeff
Healey.
Prøv lige at undersøge det.Gå ind på en filmside?og check derefter
guitaristen.

http://www.kandu.dk/

Fra : Sophus Vørsing

Dato : 22-02-05 01:26

"Beatfanatic" <Beatfanatic.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> filmen)

> Healey.
> Prøv lige at undersøge det.Gå ind på en filmside?og check derefter

Inspireret af hjælpen til G.I. Jane søgte jeg efter soundtrack til Roadhouse
og fandt bl.a. denne:
http://shopping.yahoo.com/p:Roadhouse:1921091408:page=tracks
og at det var nummeret " These Arms Of Mine" - Otis Reading

Ellers tak for hjælpen.

Mvh. Sophus

Fra : Beatfanatic

Dato : 21-02-05 23:52