Firefly på Zulu
Fra : Mogens L

Dato : 18-02-05 17:50

1. afsnit af den forrygende serie Firefly på Zulu imorgen kl. 20....

Glimrende opvarmning til filmen Serenity (prem. 30/9), som er baseret på
serien

Se denne serie, eller hop i et hul.

Mogens L

"live long and prosper"

Fra : Maria de Francis

Dato : 18-02-05 19:27

"Mogens L" <teaterlyd@fJerNNmighotmail.com> skrev i en meddelelse
> 1. afsnit af den forrygende serie Firefly på Zulu imorgen kl. 20....
>
> Glimrende opvarmning til filmen Serenity (prem. 30/9), som er baseret på
> serien
>
> Se denne serie, eller hop i et hul.

Det er da fedt de sender den! Tak for tippet!

Mvh Maria

Fra : PerX ...

Dato : 20-02-05 01:44

In article <42161cb8$0$13730$d40e179e@nntp03.dk.telia.net>,
teaterlyd@fJerNNmighotmail.com says...
> 1. afsnit af den forrygende serie Firefly på Zulu imorgen kl. 20....

Og heldigvis viser de den i rigtig rækkefølge (efter klage fra trofaste
flans :)

> Glimrende opvarmning til filmen Serenity (prem. 30/9), som er baseret på
> serien

Er du sikker på vi også får den 30/9 herhjemme? Ellers må vi jo til
England til præmieren.

>Se denne serie, eller hop i et hul.

Smag og behag - statistisk set er der 1% som ikke bryder sig om den
(efter de har givet den en chance)

Fra : Mogens L

Dato : 20-02-05 21:26

> Er du sikker på vi også får den 30/9 herhjemme? Ellers må vi jo til
> England til præmieren.

Datoen er jo en smule usikker, den danske premiere er ikke fastlagt endnu.
D.30/9 er USA premieren.

De fleste europæiske lande har premiere i starten af november, men vi kan jo
håbe at der sidder en Firefly fan hos UIP danmark, så vi får hurtig
premiere.

Mogens L

"live long and prosper"

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 21-02-05 14:39

Mogens L skrev:

> Datoen er jo en smule usikker, den danske premiere er ikke fastlagt endnu.

Jo, den er. Den får premiere 11. november. Det er dog så langt ude i
fremtiden, at der sagtens kan ske ændringer.

--
Mvh. Peter

Fra : PerX ...

Dato : 21-02-05 15:40

In article <4219e45a$0$29280$14726298@news.sunsite.dk>,
usenet@filmsvar.dk says...

> Jo, den er. Den får premiere 11. november. Det er dog så langt ude i
> fremtiden, at der sagtens kan ske ændringer.

Ikke at jeg tvivler på dig, men hvor har du hørt det fra? Ved du noget
om hvilke biografer den kommer i?

Fra : Mogens L

Dato : 21-02-05 18:31

> Jo, den er. Den får premiere 11. november. Det er dog så langt ude i
> fremtiden, at der sagtens kan ske ændringer.

Ok, fedt at høre...der stod ikke noget på imdb, så jeg gik bare ud fra det..

Mogens L

"live long and prosper"

Fra : PerX ...

Dato : 26-02-05 17:28

In article <4219e45a$0$29280$14726298@news.sunsite.dk>,
usenet@filmsvar.dk says...

> Jo, den er. Den får premiere 11. november. Det er dog så langt ude i
> fremtiden, at der sagtens kan ske ændringer.

Undskyld mig, men hvor har du den dato fra? Jeg havde hørt den nok
nærmere ville gå direkte til video i Danmark.

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 05-04-05 09:08

Mogens L skrev:

> 1. afsnit af den forrygende serie Firefly på Zulu imorgen kl. 20....

Damn, nu har det jo desværre undgået min opmærksomhed, men ville da
gerne se den - Eller det der nu måtte være tilbage at sende på Zulu.
Men ..... Hvornår sender de den?
Har kun kunnet se at de sender søndag morgen, sidste gang genudsendelse
af afsnit 6.
Og det er det med genudsendelse der undrer mig ..... De har da vel ikke
nået at sende den én gang i forvejen? Når de startede d. 19/2 og der er
14 afsnit?

Eller er der noget der går hen over hovedet på mig - Igen?

Jan

Fra : collec2r

Dato : 05-04-05 21:10

Jan Allan Andersen <akkerdk@gmail.com> wrote in news:91e1b$42524759
$3e3d8433$23353@nf4.news-service.com:

> [...]
> 14 afsnit?
>
> Eller er der noget der går hen over hovedet på mig - Igen?

Det de gjorde var at de sendte afsnittene om lørdagen og genudsendte om
søndagen ugen efter

Collec2r
Som lige har modtaget serien på DVD