Passivt kølet grafikkort til under 1000
Fra : Tommy Ipsen

Dato : 18-02-05 16:34

Hej gruppe

Jeg har pt. et Asus V8200 kort med TV-out og en Zalman køleprofil, som
jeg overvejer at skifte ud med noget hurtigere!

Krav:
Passivt kølet
DVI-udgang
TV-OUT
Maks. 1000kr

Hvilke muligheder har jeg og vil forbedringen være marginal eller noget
jeg vil kunne mærke?

Mvh Tommy

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 19-02-05 15:43

> Krav:
> Passivt kølet
> DVI-udgang
> TV-OUT
> Maks. 1000kr

MSI RX9550SE-TD128, 499 kr

Sapphire RADEON 9600SE Atlantis, 506 kr

AOpen Aeolus FX5500-DV128LP, 528 kr

Hvor hurtige de ovenstående kort er i forhold til dit nuværende (geforce
3 går jeg ud fra?) skal jeg ikke kunne sige - men ærlig talt tror jeg
ikke det er det vilde boost du får ud af at købe et af de kort som er
født med passiv køling - men du får selvfølgelig understøttelse af nye
directX standarder osv

MVH: Esben