WW - igen
Fra : Lene

Dato : 18-02-05 15:46

Hejsa..

Så har jeg fået bestilt mit materiale til ww. Jeg tager det som brevkursus,
da jeg bor 40 km fra det nærmeste
sted, så jeg prøver i første omgang selv.
Nu har/får jeg jo et problem, for jeg er storforbruger af sodavand - cola
især *rødme* Nu har jeg en kammerat der kører en utr til grænsen i morgen.
Så er det jeg gerne vil spørge om PepsiMax. Hvor mange poient er der i sådan
en? Nogen der kan hjælpe med det, så jeg måske kan få en ramme med hjem i
morgen...Så har jeg jo dem i reserve, for det ER meningen jeg skal skære ned
på de dumme sodavand - light eller ej, men en kold tyrker er vist for hårdt,
og dømt til at gå i vasken *ss*
Håber nogen har et hurtigt svar.

På forhånd tak

Fra : Camilla M. Andersen

Dato : 18-02-05 16:23

Lene wrote:
> [...]
> på de dumme sodavand - light eller ej, men en kold tyrker er vist for hårdt,

Hej Lene

der er ingen point i PepsiMax (eller andre lightsodavand) så du kan
roligt få din kammerat til at tage en ramme med hjem, og så er det op
til dig selv hvor kold din tyrker skal være

mvh
Camilla

Fra : Lene

Dato : 18-02-05 17:01