USA. Åbning-Lukketider
Fra : beneke

Dato : 18-02-05 10:27

Er der nogle her i NG der kan hjælpe mig med oplysninger vedrørende åbnings-
og lukketider for de amerikanske aktiebørser NYSE, NASDAQ 100, S&P 100 og
AMEX, i dansk tid.
På forhånd tak
Venligst Tom

Fra : Jim

Dato : 18-02-05 23:06

"beneke" <ben-ekeFJERN@sand-kagen.invalid> skrev i en meddelelse
> Er der nogle her i NG der kan hjælpe mig med oplysninger vedrørende
> åbnings- og lukketider for de amerikanske aktiebørser NYSE, NASDAQ
> 100, S&P 100 og AMEX, i dansk tid.
> På forhånd tak

Hej Tom.

De amerikanske børser i NY ringer med klokken (opening bell) kl. 15.30
dansk tid.
De ringer igen med klokken (closing bell) kl. 22.00 dansk tid.
Der er 6 timers tidsforskel på Danmark og NY.

Håber det besvarede dine spørgsmål.

Mvh. Jim.

Fra : beneke

Dato : 20-02-05 10:19