Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
PhotoShop 8.0 CS DK & Illustrator CS DK Sæ~
Fra : Tyson [9000]

Dato : 18-02-05 07:25

Hej

Jeg har et fejlkøb (3 Md. gammel)..

Vi taler om en Org. PhotoShop 8.0 CS på Dansk....(Ny pris er 8618 kr.) ,
Illustrator CS er med og står til 5640 kr.

Lad mig høre hvad der er af bud,,,, DOG går det ikke for under : 6000 kr.
(Hurtig handel = 4500 kr.+ Porto).

Mvh.
Mogens

Fra : Tuesen v/København

Dato : 18-02-05 08:18

Tyson [9000] skrev følgende
> Lad mig høre hvad der er af bud,,,, DOG går det ikke for under : 6000
> kr. (Hurtig handel = 4500 kr.+ Porto).

Du vil ikke sælge for under 6000kr. men alligevel vil du godt ?!

En ting ligger dog med sikkerhed fast... DU spammer

Fut

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 18-02-05 08:15

Tyson [9000] wrote:
> [...]
> Illustrator CS er med og står til 5640 kr.
>
> Lad mig høre hvad der er af bud,,,, DOG går det ikke for under : 6000 kr.

Kan fåes for det halve på ebay. Og denne gruppe er i øvrigt ikke til
handel af nogen art. Kan se du har postet i den rigtige gruppe OGSÅ.

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

"Støjende og mudderkastende usenet brugere
hører hjemme i dit killfilter "

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-05 14:36

"Thomas Schreiber" <REMOVEnews@schreiber.se> skrev i en meddelelse

> Og denne gruppe er i øvrigt ikke til
> handel af nogen art. .

Øhhh, er der noget jeg misforstår ???
mvh
Ebbe

Fra : Marni

Dato : 19-02-05 00:35

"Tyson [9000]" <mogens@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Illustrator CS er med og står til 5640 kr.
>
> Lad mig høre hvad der er af bud,,,, DOG går det ikke for under : 6000 kr.

Byder 2 skumbananer.

Marni

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 19-02-05 04:42

> Byder 2 skumbananer.

4 skumbananer!

Emil

Fra : Jan Bøgh

Dato : 19-02-05 12:26

Emil Jensen [2100] wrote:

> 4 skumbananer!

5! - men kun hvis der er kvittering med.

vh
Jan

Fra : michael bs

Dato : 19-02-05 17:21

> 5! - men kun hvis der er kvittering med.
>
> vh
> Jan

6 er budt
mvh Michael

Fra : Tuesen v/København

Dato : 19-02-05 17:23

Jan Bøgh skrev følgende

> 5! - men kun hvis der er kvittering med.

Kunne i når nu i skal være så smarte, ikke lade være med at spamme relevante
grupper med jeres skumbanener... eller fatter i ikke brugen af usenet med
x-post!?

Fra : Tuesen v/København

Dato : 19-02-05 18:04

Tuesen v/København skrev følgende
> Kunne i når nu i skal være så smarte, ikke lade være med at spamme
> relevante grupper

For start indlægget selvfølgelig....

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 19-02-05 18:33

Tuesen v/København wrote:
> Kunne i når nu i skal være så smarte, ikke lade være med at spamme
relevante
> grupper med jeres skumbanener... eller fatter i ikke brugen af usenet med
> x-post!?

Well.... Du X-poster selv så deeeeeeeeeet :oÞ

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

"I like long walks...
especially when they are taken by people who annoy me"

Fra : Tuesen v/København

Dato : 20-02-05 10:53

Thomas Schreiber skrev følgende
> relevante
>
> Well.... Du X-poster selv så deeeeeeeeeet :oÞ

Ja det gør jeg jo af gode grunde, da jeg ikke kan se i hvilken af de 2
grupper der skrives fra... har jo fjernet det der skulle fjernes, så følg
lidt med før du kommenterer

Fra : michael bs

Dato : 20-02-05 12:21

"Tuesen v/København" <maxpost@gmail.comNOTVALID> skrev i en meddelelse

> Ja det gør jeg jo af gode grunde, da jeg ikke kan se i hvilken af de 2
> grupper der skrives fra... har jo fjernet det der skulle fjernes, så følg
> lidt med før du kommenterer

Tjah... du er da selv lidt mystifistisk.... du vil gerne selve disse
programmer for en meget høj pris, samtidig med at du på warez-gruppen søger
et torrentlink, hvor du kan downloade en piratkopi af samme programmer.
Hvordan er det lige, det hænger sammen????

mvh Michael

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 20-02-05 12:32

"michael bs" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> skrev i en
meddelelse news:421872b7$0$33668$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> [...]
> søger et torrentlink, hvor du kan downloade en piratkopi af samme
> programmer. Hvordan er det lige, det hænger sammen????

+++++++++++++++++++++++

*LOL*

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 20-02-05 15:12

In article <421872b7$0$33668$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, michael bs wrote:
> [...]
> et torrentlink, hvor du kan downloade en piratkopi af samme programmer.
> Hvordan er det lige, det hænger sammen????

Han er vel en ærlig mand der ikke vil bruge det program han har solgt

Nogle mennesker tænker sig ikke om.

Fra : Tuesen v/København

Dato : 20-02-05 20:34

Povl H. Pedersen skrev følgende
> Han er vel en ærlig mand der ikke vil bruge det program han har solgt

Hvad er det jeg har solgt din knold...

> Nogle mennesker tænker sig ikke om.

Ja du er da en af dem, læser et indlæg og følger bølgen... gaaaaaaab har
ondt af din mor, din far er forhåbentlig uviden om sin dumme dreng.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 20-02-05 21:34

In article <iC5Sd.2188$M07.538@news.get2net.dk>, Tuesen v/København wrote:
> Povl H. Pedersen skrev følgende
>
> Hvad er det jeg har solgt din knold...

Jeg har ikke beskyldt dig for noget. Vi taler om en person i Aalborg
der vil sælge software, og samtidig leder efter kopier, og så har
han ovenikøbet hemmelig adresse, og vil kun handle ved forudbetaling.
(Har jeg kun som 2. håndsviden fra en mulig køber.).

> Ja du er da en af dem, læser et indlæg og følger bølgen... gaaaaaaab har
> ondt af din mor, din far er forhåbentlig uviden om sin dumme dreng.

Forstår ikke dit angreb mod min person.

Fra : Tommy Jensen

Dato : 20-02-05 21:47

On Sun, 20 Feb 2005 20:33:48 +0000 (UTC), "Povl H. Pedersen"
<povlhp@acomputer.home.terminal.dk> wrote:

> [...]
>han ovenikøbet hemmelig adresse, og vil kun handle ved forudbetaling.
>(Har jeg kun som 2. håndsviden fra en mulig køber.).

Jeg tror der er opstået en misforståelse. Det er altså 2 forskellige
personer det handler om.

Se det oprindelige indlæg. Det er en der hedder Tyson (9000)
(underskrevet Mogens) der sælger.

Tuesen sætter spørgsmålstegn ved prisen. (Minimum = 6.000 men
alligevel kan det købes for .4.500 ved hurtig handel ???)

Dette ikke for at forsvare Tuesens jagt på pirat kopier men det ikke
fair at angribe på forkert grundlag.

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 1. feb. 2005 i email adresse.

Fra : Tyson [9000]

Dato : 21-02-05 07:15

Hej Povl

Jeg er noget skuffet over dit indlæg...

Grunden til hemmelig adr. er indbrud i '02. Der røg for 50.000.00 kr. og 5
Aars arbejde. Jeg tilbyder at scanne bevis, han kan også få lov at ringe
til
min bank eller hvem du kan komme på der kan dokumentere hvad jeg
skriver...
Jeg handler ikke kun med forudbetaling, det var et forslag for at sparre
efterkrav hvilket er dyrt når varen koster over 2000kr.

Hils Thomas (thomas@schreiber.se) sig han skal holde sig til sandheden...

Mvh.
Mogens

Ps. Tomme tønder buldre mest...

"Povl H. Pedersen" <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> skrev i en
meddelelse

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 21-02-05 20:06

In article <42197c4a$0$23056$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>, Tyson [9000] wrote:
> [...]
> Jeg handler ikke kun med forudbetaling, det var et forslag for at sparre
> efterkrav hvilket er dyrt når varen koster over 2000kr.

Det er mig der har blandet tingene sammen, beklager. Troede det var
dig der både ville sælge og ledte efter en torrent. Og kombineret med
den hemmelige adresse var det pludselig meget suspekt. Men det var en
fejlfortolkning fra min side.

Så undskyld herfra.

Povl

Fra : Tuesen v/København

Dato : 20-02-05 20:31

michael bs skrev følgende
> Tjah... du er da selv lidt mystifistisk.... du vil gerne selve disse
> programmer for en meget høj pris

Fjols... hvor har jeg på noget tidspunkt ønsket CS til en høj pris, ja
hvornår har jeg ønsket at købe det ?!

Lær at læse før du spiller smart...

Fra : michael bs

Dato : 20-02-05 22:22

"Tuesen v/København" <maxpost@gmail.comNOTVALID> skrev i en meddelelse

> Fjols... hvor har jeg på noget tidspunkt ønsket CS til en høj pris, ja
> hvornår har jeg ønsket at købe det ?!
>
> Lær at læse før du spiller smart...

Ups.... misforståelse. Jeg forvekslede dig med den person, der prøver at
sælge programmet. Det beklager jeg meget. Dine hurtige kommentarer højere
oppe i tråden fik mig til at tro at du var den oprindelige poster. Jeg
trækker min bemærkning om dig tilbage og beklager.
Sorry.
mvh Michael