Wulffmorgenthaler / DR2
Fra : Peter Heide

Dato : 18-02-05 02:53

"Vupti" og "Tukan-drengen" i de filmede indslag i Wulfmorgenthaler
er det rene komik og poesi i første klasse .

Det er fandme godt. Håber der bliver udsendt (hvad der sikkert gør) en DVD
med alle 8 afsnit.

Check det ud kl. 21. 00 på DR2 de næste fredage. Der er desværre kun 4
afsnit
tilbage.

Fra : Peter Risager

Dato : 18-02-05 09:06

Peter Heide wrote:
> "Vupti" og "Tukan-drengen" i de filmede indslag i Wulfmorgenthaler
> er det rene komik og poesi i første klasse .

Personligt kan jeg bedst lide "Dolph".
Hvem kan have noget imod en fascistisk flodhest, der mener at baby-sæler er
den største
trussel mod den måske smukkeste drøm af alle: Det totale overvågningssamfund
:)

--
Peter Risager
"Story in a game is like a story in a porn movie. It's expected to be

Fra : Brian P

Dato : 18-02-05 10:23

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> DVD
> med alle 8 afsnit.
>
> Check det ud kl. 21. 00 på DR2 de næste fredage. Der er desværre kun 4

Har checkket det ud en 3-4 gange og har hver gang taget mig selv i at sidde
og tænke "Det her skal være sjovt, hvorfor griner du ikke?", hvorefter jeg
prøver at tænke over hvad det er W&M vil have mig til at grine af. Og når
jeg har gjort det, ender jeg altid med at konkludere, at der ikke ER noget
at grine af. Jeg synes det er kikset, pointesløs pruttehumor uden bid. Men
det er da fedt at DR2 åbenbart har besluttet at give forskellige hold
mulighed for at forsøge at lave satire.

Hvorfor synes du det er komik og poesi i første klasse?

Fra : Parker Pyne

Dato : 18-02-05 18:03

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> DVD
> med alle 8 afsnit.
>
> Check det ud kl. 21. 00 på DR2 de næste fredage. Der er desværre kun 4

Jeg er enig. Det er glimrende underholdning. Dolph og Vupti er
højdepunkterne, mens skolefotografen er en god mulighed for at lave kaffe
inden Catherine Tate kommer.

Hvorfor skrev du egentlig dette indlæg i filmgruppen og ikke i tv-gruppen?

Fra : Keldo

Dato : 18-02-05 20:30

DR2s fredags satire program, er det eneste man SKAL se i dummekassen.

Du kan se eller gense afsnittene på danmarks bedste hjemmeside, dr.dk.

Al magt tilbage til monopolet

Fra : Kim Kornum

Dato : 19-02-05 12:56

Jeg kan anbefale alle at købe de 3 tegneserie hæfter de har lavet først. De
er mindst 20 gange bedre end tv. Så koster de vist kun en hund