Swedish Bikemeet 2005
Fra : Martin Pedersen

Dato : 17-02-05 20:04

Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Er der nogle der i dette forum der kan fortælle 2 mc´ister der for 1. gang
skal deltage i Swedish Bikemeet hvad det koster at komme ind deroppe..?
Vi skal køre med en gruppe men de kender desværre ikke prisen på entre på
pladsen...Er der nogle der kan hjælpe..?

Mvh.
Martin Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-05 20:20

"Martin Pedersen" <kingofkawasaki@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal køre med en gruppe men de kender desværre ikke prisen på entre på
> pladsen...Er der nogle der kan hjælpe..?

Hej.

Glæd jer , men det er ikke lige så billigt som TPT, mener at det sidste
år kostede 400-450 svenske pr. snude.

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Michael Lyngeled

Dato : 17-02-05 20:32

> [...]
> skal køre med en gruppe men de kender desværre ikke prisen på entre på
> pladsen...Er der nogle der kan hjælpe..?

Hej Martin

Sidste år, da jeg var deroppe mener jeg at det kostede 450 Svenske kr.

/Michael
Honda CBR 1000 F '91 - Klar til foråret!!!

Fra : Jens Frandsen

Dato : 17-02-05 22:52

Martin Pedersen wrote:
> [...]
> deroppe..? Vi skal køre med en gruppe men de kender desværre ikke prisen
> på entre på pladsen...Er der nogle der kan hjælpe..?

Der er en hjemmeside http://www.swedishbikemeet.se/
men den er vist ikke helt færdig.

Jens
http://www.dfmc.dk/?id=637