Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb i USA?
Fra : Svend Erik

Dato : 24-05-01 20:41

Tilsyneladende er der et godt tilbud på Olympus C-2040 Zoom for øjeblikket
hos www.statestreetdirect.com.

Den kan købes til $ 469.95, som er ca. kr. 1.200,- billigere end i Danmark.

Er der nogen der ved om der lægges told, moms eller andet afgift på i
Danmark ved køb i USA via nettet?

Er der nogen der kan sige god for dette kamera?

Hilsen
Svend Erik

Fra : emj

Dato : 24-05-01 21:25

Svend Erik skrev i <9ejo1e$hif$1@news.inet.tele.dk>:

>Er der nogen der ved om der lægges told, moms eller andet afgift på i
>Danmark ved køb i USA via nettet?

Ja, du slipper ikke for at betal moms.
Hilsen emj

--
- få prøveabonnement på
- www.enterpol.dk

Fra : Kim Østrup

Dato : 24-05-01 22:14

Og slipper heller ikke for told

Mvh

Kim Østrup.

emj <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en

Fra : F.Larsen

Dato : 24-05-01 23:05

Jeg mener det er 7.5 % told på kameraer - hertil 25% told. Der tages moms af
tolden ..
Ved f.eks. $20 forsendelsesomkostninger:

($470+$20) x 1.25 x 1.075 = $658 x 8.5DKR/$ = 5593 DKR

Alt i alt kan det nok ikke betale sig.

Varen fortoldes automatisk af postvæsnet og det fungerer på den måde at du
opkræves beløbet når du henter pakken. Du kan være heldig at den smutter igennem
.... men det er nok mere undtagelsen end reglen.

--
Flemming

Fra : alex

Dato : 25-05-01 20:41

"Svend Erik" <have_se@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Tilsyneladende er der et godt tilbud på Olympus C-2040 Zoom for
øjeblikket
> hos www.statestreetdirect.com.

Den kan også købes hos www.technikdirekt.de
pris 1.398 dem + 29,95 forsendelse = 1427,95 dem ~ 5.490 danske kroner
!