HJ61
Fra : Nicolai

Dato : 17-02-05 19:05

Hey i gruppen

Overvejer at importere en hj61 på hvide plader.

Bilen har kørt 250Kkm og er meget flot (tysker)

Hvad skal jeg særligt være opmærksom på.( ud over det sævanelige på gamle
biler)

Hvad kører sådan en svend på en liter diesel ved pæn/blandet kørsel.

Nogen der kender vægtafgiftprisen (og nej, ingen links til div lister, jeg
kender ikke vægt osv.)

VH

Nikolaj

Fra : Paw Jensen

Dato : 18-02-05 11:41

> [...]
>
> Hvad kører sådan en svend på en liter diesel ved pæn/blandet kørsel.
>
> Nogen der kender vægtafgiftprisen (og nej, ingen links til div lister, jeg

Hej.

Har selv gået med disse tanker, men opgav da jeg så at de koster
7.500-10.000 Euro i Tyskland.

Hvad står "din" til ?

Har du søgt på afgiften, så du har en ide om hvad den løber op i ??

Paw
UNIQ-Import