Terminator 2 Ultimate Edition
Fra : Morten

Dato : 24-05-01 20:31

http://www.futureent.com/details.cgi?22010990727375&1&2364&az

Er det denne version, for så er det da temmeligt billigt.
Jeg troede dog at Ultimate Edition var et 2 disc set, og det fremgår
ikke her.

Kan jeg købe denne med god samvittighed.

Mvh Morten

Fra : Steen Villumsen

Dato : 24-05-01 20:35

Hej Morten,

det ser helt klart ud til at der står "Ultimate Edition" øverst på
kassen, så det skulle være godt nok.
Med hensyn til at der kun er en disc, så har jeg ladet mig fortælle at
"T2 - Ultimate Edition" er lavet i to forskellige versioner - én version
med to disce, og en version med en disc men discen kan vendes. De to
versioner skulle indeholde det samme materiale.

Venligst,

Steen

Fra : KNL DtP

Dato : 24-05-01 21:39

> Kan jeg købe denne med god samvittighed.

Der står, at den har Dolby Digital 5,1 og DTS - så mon ikke det er 2-disc
Ultimate Edition....?

Jeg købte min R1-version hos Play 247:

http://www.play247.com/play247.asp?page=title&r=R1&title=5959

T2 UE er nok den fedeste DVD i min samling - glæd dig til mange timers
underholdning med Arnold!!

MVH

Kristian
www.24h-le-mans.dk

Fra : Morten

Dato : 24-05-01 22:04

On Thu, 24 May 2001 22:38:31 +0200, "KNL DtP"
<kristian|NOSPAM|@24h-le-mans.dk> wrote:

>Jeg købte min R1-version hos Play 247:
>
>http://www.play247.com/play247.asp?page=title&r=R1&title=595

Tak for linket. Der har jeg også lige købt min nu. Tidligere i dag,
købte jeg 6th day med Arnold hos Futureent for £13, så nu kan jeg da
sammenligne, hvilken leverandør, der er hurtigst og mest pålidelig.

Mvh
Morten

Fra : Henrik Larsson

Dato : 25-05-01 20:14

> Tak for linket. Der har jeg også lige købt min nu. Tidligere i dag,
> købte jeg 6th day med Arnold hos Futureent for £13, så nu kan jeg da
> sammenligne, hvilken leverandør, der er hurtigst og mest pålidelig.

Jeg har kun handlet een gang ved Futureent.

- Der gik 4 uger før de sendte filmen uden jeg fik besked hvorfor.
- De hævede pengene da jeg bestilte, og ikke efter de sendte filmen.
- Coveret var i stykker, og da jeg spurgte efter et nyt kom der ingen svar.

Jeg handler der ikke mere.

Mvh Henrik

Fra : Morten

Dato : 07-06-01 22:30

On Fri, 25 May 2001 21:13:40 +0200, "Henrik Larsson"
<henrik_l@mailme.dk> wrote:

> [...]
>- De hævede pengene da jeg bestilte, og ikke efter de sendte filmen.
>- Coveret var i stykker, og da jeg spurgte efter et nyt kom der ingen svar.

Jeg må sige, at sammenligningen klart er faldet ud til Futurent`s
fordel. Pengene blev hævet tre dage efter købet. Filmen var der på
4.dagen.

Jeg har først i dag modtaget min film fra play247. Der er gået 14 dage
og pengene blev hævet 2 dage efter. Derudover slap jeg ikke for told.
Kr. 55,- som jeg kunne have sparet ved at købe hos Futureent. Mit råd:
Hvis det er muligt så køb i EU, jeg har endnu ikke været heldig at
slippe igennem tolden

PS: Jeg kan kunne finde en Theatrical og en special edition på T2. Jeg
havde hørt at der også skulle være en Special Extended Version - men
hold fast en skive.

Morten

Fra : Ole Alm

Dato : 07-06-01 22:48

"Morten" <mosa@mail.dk> wrote in message news:q5svhtgp35j00dgb75q7e0e36bt948pkn6@4ax.com...

> Jeg må sige, at sammenligningen klart er faldet ud til Futurent`s
> fordel. Pengene blev hævet tre dage efter købet. Filmen var der på
> 4.dagen.

Min personlige rekord er lige lavet, jeg bestilte 4/6 og i dag 7/6 ankom den - kan kun varmt
anbefale Futurent! De er billige, ingen told, fhv. hurtige til at svare på mail og hurtig levering.

> PS: Jeg kan kunne finde en Theatrical og en special edition på T2. Jeg
> havde hørt at der også skulle være en Special Extended Version - men
> hold fast en skive.

Den letteste måde at komme til den SExtended Version er ved at gå til Title 3 - ellers er der et
eller andet sted hvor man skal med noget besvær (afhængig af afspiller) skrive datoen for starten på
krigen mod terminatorerne. Men se SE versionen og de extra extra scener kan du se på disk/side to
(et eller andet sted).

mvh Ole

Fra : Casper

Dato : 29-05-01 16:31

On Thu, 24 May 2001 21:31:15 +0200, Morten <mosa@mail.dk> wrote:

> [...]
>Jeg troede dog at Ultimate Edition var et 2 disc set, og det fremgår
>ikke her.
>
>Kan jeg købe denne med god samvittighed.

T2 UE findes i 2 versioner. En DVD-18 og en DVD-9. DVD-18 har 4
"sider", mens DVD-9 kun har 2 (og derfor leveres denne med 2
skiver)... DVD-18 udgaven tager væsentlig længere tid at lave og da
efterspørgelsen var så stor besluttede man at lave 2 disc versioner så
man kunne følge med...

Jeg har selv en DVD-9 og det er underordnet for mig om jeg skal vende
skiven eller lægge disc 2 i afspilleren... Enjoy...

Casper

Fra : Brian Nielsen

Dato : 29-05-01 21:24

Jeg kan nu bedst lide 2xDVD9, idet man skal være meget forsigtig med en
DVD18, hvis man vil undgå fedtede fingeraftryk. Gør muligvis ikke så meget
hvis selve filmen kun fylder een side (som f.eks T2), for ekstramaterialet
ser jeg nok kun een gang, men en film som Ben Hur fylder begge sider, og så
kan det godt blive træls!

/Brian

Fra : Casper

Dato : 30-05-01 08:23

Enig! Ved DVD-9 får man også sådan nogle pæne billeder på skiven

Casper