Weird kopieringsproblem
Fra : Karl Antz

Dato : 17-02-05 15:58

Jeg har samlet mine eyeTV-programmer på denne disk:

IC35L080AVVA07-0:

Capacity: 76.69 GB
Model: IC35L080AVVA07-0
Revision: VA4OA52A
Serial Number: VNC402A4CWZMRA
Removable Media: No
Detachable Drive: No
BSD Name: disk0
Protocol: ATA
Lila:

Capacity: 76.69 GB
Available: 59.27 GB
Writable: Yes
File System: Journaled HFS+
BSD Name: disk0s2
Mount Point: /Volumes/Lila

Jeg eksporterer til denne disk:

HDS722525VLAT80:

Capacity: 232.89 GB
Model: HDS722525VLAT80
Revision: V36OA60A
Serial Number: VNR9HEC6C8W6VL
Removable Media: No
Detachable Drive: No
BSD Name: disk2
Protocol: ATA
Shangri_La:

Capacity: 232.76 GB
Available: 39.34 GB
Writable: Yes
File System: Journaled HFS+
BSD Name: disk2s10
Mount Point: /Volumes/Shangri_La

Når jeg eksporterer film der varer længere end 2:13, bliver de cuttet af
lige præcist der. Altid præcist på 2 timer 13 minutter.

Det samme sker når jeg prøver at kopiere filmfilen fra eyeTV's mappe
(som jo kan ses med VLC) - der bliver kun kopieret en time og 13
minutter.

Ingen problemer med film der er kortere end 2:13.

Når jeg så eksporterer i to dele, dvs når jeg i eyeTV's Edit-mode
markerer første halvdel og eksporterer, og dernæst markerer og
eksporterer anden halvdel, er der ikke noed problem - de to filer giver
kombineret hele filmen.

Det sker når jeg eksporterer til MPEG2 - når jeg prøver med MPEG4 opstår
problemet, såvidt jeg husker, ikke (orker ikke at tjekke efter lige nu
)

Any explanations anyone? Elgato kunne ikke hjælpe - de var ikke stødt på
problemet.

eyetv 200, software nyeste version
os x 10.3.8
G4 DP MDD 867

hilsen ka'l
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Karl Antz

Dato : 17-02-05 15:59

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> Det samme sker når jeg prøver at kopiere filmfilen fra eyeTV's mappe
> (som jo kan ses med VLC) - der bliver kun kopieret en time og 13
> minutter.

hovsa - sæføli TO timer og 13 minutter
--
Karl Antz