Indlæsning af FLV filer i Flash MX 2004 Pr~
Fra : Lukas Lunow

Dato : 17-02-05 14:21

Hej venner

Jeg sidder i øjeblikket og prøver at lave noget dynamisk indlæsning af
FLV filer i Flash. Jeg har sat nedenstående kode ind i den første
frame i timeline:
var connection_nc:NetConnection = new NetConnection();
connection_nc.connect(null);
var stream_ns:NetStream = new NetStream(connection_nc);
_root.my_video.attachVideo(stream_ns);
stream_ns.play("sample.flv");

Koden er taget fra macromedia's dokumentation omkring ActionScript i
MX2004Pro. Desværre virker det ikke. Flashen fremstår helt blankt.
Og ja, jeg har oprettet et tomt videoobjekt med instance name
my_video, og lagt denne i den første frame.

Det skal tilføjes, at jeg både har prøvet at skrive _root.my_video
såvel som my_video - lige meget hjælper det.

Har nogen af Jer eksperimenteret med ovenstående og har et bud på en
løsning?
På forhånd tak

Mvh
Lukas Lunow

Fra : Trigger_One

Dato : 24-07-05 12:35

Lukas Lunow wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> [...]
> såvel som my_video - lige meget hjælper det.
>
> Har nogen af Jer eksperimenteret med ovenstående og har et bud på en

Hej Lukas
Ifald du ikke har fået løst dit problem endnu, en mulig løsning.
Virker hos mig.
Jeg brugte en component: Mediaplayback
og her angav jeg stien til flv filen.

Hilsen Mainemarks