Rammstein "Keine lust"
Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 17-02-05 12:12

Er den ikke lige en tand for fed i forholdt til "Ohne dich"!?

-Og så musikvideoen.. De er bare for fede! :))

--

--==>Oliver Bruchhaus<==--

Fra : Michael Kristensen

Dato : 17-02-05 12:31

Oliver Bruchhaus [6000] wrote:
> Er den ikke lige en tand for fed i forholdt til "Ohne dich"!?

Jeg ved ikke om jeg kan sige at den ene er federe end den anden. Jeg
synes hele albummet er godt.

> -Og så musikvideoen.. De er bare for fede! :))
Nu har jeg ikke lige set musikvideoen for Keine Lust, men jeg har set
videoerne for både Amerika og Ohne Dich. Jeg kan specielt godt lide
handlingen i Amerika (for dem, som ikke ved hvad den handler om, har det
noget at gøre med konspirationsteorierne omkring månelandingen).

Men ja, Rammsteins musik er rigtig godt.

Michael Kristensen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 19-02-05 17:23

> [...]
> handlingen i Amerika (for dem, som ikke ved hvad den handler om, har det
> noget at gøre med konspirationsteorierne omkring månelandingen).

OK... Jeg har godt nok ikke studeret teksten, troede bare det var en
anti-Amerika sang. Men tror de så på konspirationsteorierne eller ikke?

> Men ja, Rammsteins musik er rigtig godt.

Ja... Jeg er også glad for deres nye album. I forhold til f.eks SlipKnot så
kunne Rammstein godt håndtere den stilændring de tog med "Reise, reise".
Men jeg må dog sige, at jeg synes lidt, at det er et overvurderet album.
Synes der går lidt for "Mutter" i den (altså nummeret ikke albummet). Savner
sgu de primitive og hurtige riffs. "Wollt ihr das Bett in Flammen sehen" und
so weiter

Fra : Peter Juhl

Dato : 19-02-05 17:49

Søren Kjeldsen wrote:

> OK... Jeg har godt nok ikke studeret teksten, troede bare det var en
> anti-Amerika sang. Men tror de så på konspirationsteorierne eller
> ikke?

Ved ikke om det er specielt "anti-Amerika", men den handler om Amerika
og den amerikanske "kultur"-dominans, de har i video'en valgt at smide
Rammstein til månen og ligne glade Amrikanske astronauter, men det er
ikke fordi månelandingerne er et tema i selve sangen.

Jeg har video'en liggende som mpeg hvis du vil have den.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 19-02-05 17:54

> [...]
> ikke fordi månelandingerne er et tema i selve sangen.
>
> Jeg har video'en liggende som mpeg hvis du vil have den.

Har den selv ellers tak. Så faktisk Boogie for første gang i et halvt år, i
håb om at se "Keine Lust"-videoen, men ak nej...
Så nu boycuttes Boogie igen...

Fra : John

Dato : 20-02-05 22:26

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Har den selv ellers tak. Så faktisk Boogie for første gang i et halvt år,
> håb om at se "Keine Lust"-videoen, men ak nej...
> Så nu boycuttes Boogie igen...

Den blev vist forleden dag :)

Mvh

John