Nvidia Geforce4 MX, og Deer Hunter 2005
Fra : Søren Bertelsen

Dato : 17-02-05 11:42

Hejsa,

jeg har et mærkeligt problem med min svigermors computer.
Hun har en AMD Athlon XP 1800+, 512 mb DDR, og et Nvidia Geforce4 MX.

Hun vil meget gerne spille sit Deer Hunter 2005 fra Atari, men når hun
prøve på at komme ind i spillet, når hun lige ind i menuen, og sætter
tingene op osv. men når hun så trykker "hunt" og vil til at spille
spillet, gå computeren bare ud af spillet og ud i windows.

Jeg har prøvet flere forskellige indstillinger på spillet, og opdateret
driveren til nogle andre forskellige drivere, både de originale og Omega
driverne, ingen af dem virker..

Nogen som har en idé til hvad jeg ellers kan gøre ved lortet?

plz

mvh
Søren Bertelsen

Fra : Sune Salminen

Dato : 17-02-05 12:05

Søren Bertelsen wrote:
> [...]
> originale og Omega driverne, ingen af dem virker..
>
> Nogen som har en idé til hvad jeg ellers kan gøre ved lortet?

Prøv at se om der skulle være en patch til spillet du kan installere.
Ellers geninstallér DirectX og chipset driverne til bundkortet.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Brian Lund

Dato : 17-02-05 20:51

> [...]
> driverne, ingen af dem virker..
>
> Nogen som har en idé til hvad jeg ellers kan gøre ved lortet?

Har du installeret driverne til bundkortets chipset? - Har du prøvet med en
ældre driverversion til grafikkortet, helst noget i 40'erne, jeg har
erfaring med at 4x.xx virker bedst til GF4!

Brian

Fra : Søren Bertelsen

Dato : 18-02-05 10:53

Brian Lund wrote:

> Har du installeret driverne til bundkortets chipset? - Har du prøvet med en
> ældre driverversion til grafikkortet, helst noget i 40'erne, jeg har
> [...]

Jeg har prøvet et hav af drivere, men jeg prøve lige at installere nogle
nye drivere til chipsettet på bundkortet.
I hører fra mig, hvordan det har gået.

.../
Søren