Lille selskab - spisning i Århus ....
Fra : Ohm & Volt

Dato : 17-02-05 10:59

Vi er et lille selskab der skal ud og spise i Århus
sidst blev det hos "Prins Ferdinand" ved Den Gl. By
stor stor - oplevelse dejlig mad 112% men også dyrt ...
"bedstefar" betalte .... )

Det må gerne være et sted, hvor der er lidt ro og intimt
da det halve af selskabet er ældre oppe i årene -
men DET SKAL VÆRE GODT !

Hvor skal vi spise .....?

På forhånd TAK ....

Keld i Frederikshavn
--
Hjemmeside: www.bangsbo-design.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-02-05 11:16

"Ohm & Volt" <1ohm.volt@lite.dk> wrote in message
> [...]
> "bedstefar" betalte .... )
>
> Det må gerne være et sted, hvor der er lidt ro og intimt
> da det halve af selskabet er ældre oppe i årene -

Mine forældre var ude og spise i går aftes, på en ny restaurent nede i
nærheden af rutebilstationen, det var vist ret godt men også i den dyre
ende.
Jeg kan ikke huske navnet, og kan ikke lige få fat i det.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 17-02-05 13:33

> [...]
> ende.
> Jeg kan ikke huske navnet, og kan ikke lige få fat i det.

Det kan have været Fureby!
Den er anmeldt i dagens JP Århus og får fire ud af fem stjerner.

http://www.jp.dk/arkiv:aid=2894458

Mvh. Lisbeth

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 17-02-05 17:04

"Lisbeth Jacobsen" wrote

> Det kan have været Fureby!
> Den er anmeldt i dagens JP Århus og får fire ud af fem stjerner.
>
> http://www.jp.dk/arkiv:aid=2894458

Jeg har ikke læst anmeldelsen - men JP plejer da at råde over 6 stjerner.

- Jensby

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 18-02-05 01:15

"Jan Bang Jensby" <jensbyFJERN@lite.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke læst anmeldelsen - men JP plejer da at råde over 6 stjerner.

Du har ret... det er 4 ud af 6 stjerner.... jeg var for hurtig.

Mvh. Lisbeth

Fra : Jan

Dato : 18-02-05 12:51

> Du har ret... det er 4 ud af 6 stjerner.... jeg var for hurtig.
>
> Mvh. Lisbeth

Ja, der er 6 stjerner. Forvirringen skyldes sikkert, at anmelderne som
oftest giver 4 eller derover...

Jan

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-02-05 22:56

"Jan" <jan@fakefakefake.fake> skrev i en meddelelse

> Ja, der er 6 stjerner. Forvirringen skyldes sikkert, at anmelderne som
> oftest giver 4 eller derover...

Det giver mening. Hvem pokker gider at anmelde steder, der potentielt kan
risikere færre stjerner?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 02/09/05)

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 18-02-05 23:14

> Det giver mening. Hvem pokker gider at anmelde steder, der potentielt kan
> risikere færre stjerner?

Stederne der anmeldes udvælges ikke ud fra en forventning om, hvad de vil få
af stjerner.
I givet fald ville nye spisesteder jo ikke nødvendigvis blive anmeldt, men
det gør de dog.

Mvh. Lisbeth

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-02-05 10:22

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail_com.invalid> wrote in message
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse

> Det kan have været Fureby!

Lige præcis.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-05 13:15

"Ohm & Volt" <1ohm.volt@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "bedstefar" betalte .... )
>
> Det må gerne være et sted, hvor der er lidt ro og intimt
> da det halve af selskabet er ældre oppe i årene -

Jeg kan anbefale http://www.aros.dk/cafeer/restaurant.asp

/Alex

Fra : Torbenth

Dato : 17-02-05 15:16

"Ohm & Volt" <1ohm.volt@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Vi er et lille selskab der skal ud og spise i Århus
> Hvor skal vi spise .....?
>
> På forhånd TAK ....

Hej.

Prøv at kigge her