Forslag til leje af film (hurtige svar øns~
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 17-02-05 11:09

Hejsa

Vi skal se en film i aften, og har begge bare lyst til at leje noget
hjerneløst underholdning (men af den bedre slags). Det skal være action og
gerne kampsport involveret. Men vi ved bare ikke lige hvad vi skal leje...

Vi går efter XXX i øjeblikket, men den er tit udlejet, så skyd løs med en
masse forslag i action/kampsport genren. Gammelt som nyt er ligegyldigt, det
samme er nationalitet, det skal bare kunne lejes i Blockbuster....

Mvh. Brian

Fra : lars@intercambiodvd.~

Dato : 17-02-05 12:14

Du kan jo prøve en af disse:

Returner
Iron Monkey
Fist of Legend
Azumi
House of Flying Daggers (er den ude i DK?)
OldBoy
knockabout
Black Mask
Brotherhood of the Wolf
Vidocq
Zatoichi
Shaolin Soccer
So Close
Underworld
Once upon a time in chine
Equilibrium
The Scorpion King
Leon
The Boondock Saints

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Simon

Dato : 17-02-05 12:58

lars@intercambiodvd.com wrote:
> Du kan jo prøve en af disse:
>
> Returner
> Iron Monkey
> Fist of Legend
> Azumi
> House of Flying Daggers (er den ude i DK?)
> [...]

Hej
Jeg bliver nødt til at reagerer på at Oldboy skal på hylden under
"hjerneløst underholdning". Det synes jeg bestemt ikke. Den kræver en
steming og god tid.
Resten er jeg sådan set enig i, dejligt at se en overvægt at asiatiske
film.
Men kunne også overveje:
The Rundown(Welcome To The Jungle)
Walking Tall

Mvh
Simon

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 17-02-05 13:41

<lars@intercambiodvd.com> skrev i en meddelelse
Du kan jo prøve en af disse:

SNIP

Gode forslag...men vi har nok desværre set dem alle....hmmmm har nok set for
mange film.....

Mvh. Brian

Fra : Simon

Dato : 17-02-05 14:43

Brian, Rikke & Kristian wrote:
> [...]
>
> SNIP
>
> Gode forslag...men vi har nok desværre set dem alle....hmmmm har nok set for

Hmm
Hvad med Thursday. ( http://www.imdb.com/title/tt0124901/ )
Ikke en film alle har set, men stadig meget seværdig. Her er så desværre
begrænset med kampsport.

Mvh
Simon

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 17-02-05 14:56

"Simon" <simon_spamfilt_@simz.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm
> Hvad med Thursday. ( http://www.imdb.com/title/tt0124901/ )
> Ikke en film alle har set, men stadig meget seværdig. Her er så desværre
> begrænset med kampsport.

Se det var et godt forslag...den har vi ikke set, og kampsport var ikke et
must...men det er action tilgengæld i aften.

Fra : Peter Larsen

Dato : 17-02-05 13:52

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote in message
> [...]
> masse forslag i action/kampsport genren. Gammelt som nyt er ligegyldigt,
> det samme er nationalitet, det skal bare kunne lejes i Blockbuster....

Er sikkert for sent, men No Retreat, No Surrender er helt fantastisk.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 17-02-05 14:30

"Peter Larsen" <Falsk@email.dk> skrev i en meddelelse

> Er sikkert for sent, men No Retreat, No Surrender er helt fantastisk.

Snakker vi gammel film fra 85 med Van Damme???

mvh. Brian

PS: Den tror jeg ikke den lokale blockbuster ligger inde med.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-02-05 14:03

> Vi går efter XXX i øjeblikket

Du er på rette vej.

Skal ikke på nogen måde opfattes positivt.

Mark

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 17-02-05 14:28

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du er på rette vej.
>
> Skal ikke på nogen måde opfattes positivt.

Jamen så kom med nogle forslag vi er ikke gået endnu....har ikke set
XXX, og har også bange anelser. Men det var den eneste action film vi ikke
begge havde set, vi lige kunne komme i tanke om.

Mvh. Brian

Fra : JytteJ

Dato : 17-02-05 16:17

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:gX0Rd.437$eu3.2@news.get2net.dk...
> [...]
> XXX, og har også bange anelser. Men det var den eneste action film vi ikke
> begge havde set, vi lige kunne komme i tanke om.

Infernal (ikke internal) affairs. Intelligent plot, og man skal ikke være
helt hjernedød mens man ser den, det går stærkt i den film. Kan absolut
anbefales.

JytteJ

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 17-02-05 16:59

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Infernal (ikke internal) affairs. Intelligent plot, og man skal ikke være
> helt hjernedød mens man ser den, det går stærkt i den film. Kan absolut
> anbefales.

Jep det er en god film, blev dog lidt skuffet, men havde også rigtig høje
forventninger til den. Men det er rigtigt, den har et godt plot.

Mvh. Brian

Fra : Kim Kornum

Dato : 17-02-05 18:32

Blockbuster sucks!
Kill Bill er jo oplagt, men er der NOGEN tilbage der ikke har set dem?
Ghost Dog af Jim Jarmush er også cool...
Love is a bitch er også værd at anbefale...
Mvh. Kim, DVD Empire
"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:V83Rd.463$1C.273@news.get2net.dk...

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 17-02-05 19:03

"Kim Kornum" <kim.kornum@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Blockbuster sucks!

Ja men nu er det altså det eneste rigtig udlåningssted her i byen

> Kill Bill er jo oplagt, men er der NOGEN tilbage der ikke har set dem?

Måsken nogle enkelte men ikke os

> Ghost Dog af Jim Jarmush er også cool...

Jep har set den

> Love is a bitch er også værd at anbefale...

Den kender jeg vist ikke...nå men nu har vi da to at gå efter...

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 17-02-05 19:55

Brian, Rikke & Kristian wrote:

> Den kender jeg vist ikke...nå men nu har vi da to at gå efter...

Originaltitlen er Amores Perros. Og ja, det er en virkelig god mexicansk
film med Gael Garcia Bernal i en af hovedrollerne.

Mikkel

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 17-02-05 22:16

Kim Kornum wrote:
> Blockbuster sucks!
> Kill Bill er jo oplagt, men er der NOGEN tilbage der ikke har set dem?

Ja! Jeg venter stadig på en spændende DVD udgave af filmen

> Ghost Dog af Jim Jarmush er også cool...

Flere foreslag:
Dobermann
The Big Hit (er lang tid siden jeg har set den, holder den stadig?)

En thriller/action men bestemt seværdig:
Identity

Fra : Morten DH

Dato : 19-02-05 17:02

> Dobermann

Den får også begge tomler op herfra (havde fået alle 10 hvis jeg havde haft
10 tomler)

> The Big Hit (er lang tid siden jeg har set den, holder den stadig?)

Den er stadig underholdende - i sær starten, slutningen går der lidt for
meget Hollowood i efter min smag - men absolut underholning

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 19-02-05 21:29

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> "Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i en meddelelse
>
> Den får også begge tomler op herfra (havde fået alle 10 hvis jeg havde
> haft 10 tomler)

Ja den må jeg vist snart få købt og genset

> Den er stadig underholdende - i sær starten, slutningen går der lidt for
> meget Hollowood i efter min smag - men absolut underholning

The Big Hit er en herlig action film, som alt alt alt for få kender....(Ved
godt alle herinde kender den, men i min omgangskreds er der altså få der
kender den)

Mvh. Brian

Fra : JytteJ

Dato : 17-02-05 22:41

> [...]
> "JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Jep det er en god film, blev dog lidt skuffet,

Du har nok misset en smule, det går forrygende stærkt i den film !!!

JytteJ

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 18-02-05 08:08

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Du har nok misset en smule, det går forrygende stærkt i den film !!!

Det skal ikke udelukkes, men synes nu ikke der var noget der gik min næse
forbi. Kan du nævne et par eksempler på noget som ville være let at misse...

Mvh. Brian

Fra : nospam

Dato : 21-02-05 15:20

> Det skal ikke udelukkes, men synes nu ikke der var noget der gik min næse
> forbi. Kan du nævne et par eksempler på noget som ville være let at misse...

The Transporter - den har alt det du ønsker

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 21-02-05 22:13

On Mon, 21 Feb 2005 15:19:33 +0100, nospam <nospam@kern.dk> wrote:

>The Transporter - den har alt det du ønsker

Feeed film! Og hvis man vil have mere Jason Statham, er der jo Italian
Job og Cellular.

Og i øvrigt er alt, hvad Luc Besson har produceret, værd at samle på:
Wasabi, Kiss of the Dragon etc.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 22-02-05 11:49

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Feeed film! Og hvis man vil have mere Jason Statham, er der jo Italian
> Job og Cellular.

Ja The Transporter er god hvis man kan nyde en film bare for actionens skyld
(og det kan jeg heldigvis). Jeg er kanon underholdt, og filmen indeholder
nogle af de fedeste action scener længe set....men jeg sidder altid tilbage
med følelsen af at denne film kunne have været så meget bedre, hvis en havde
gidet skrive et nogenlunde ok manuskript. Filmen er fed, den kunne bare have
været suveræn

> Og i øvrigt er alt, hvad Luc Besson har produceret, værd at samle på:
> Wasabi, Kiss of the Dragon etc.

Kiss of the Dragon er suveræn hvis man er til kampsports film, endelig
dropper Jet Li alt det wire-fu. Glæder mig til unleashed.

Mvh. brian

Fra : John Sahl

Dato : 23-02-05 19:58

Niels Søndergaard wrote:

> Feeed film! Og hvis man vil have mere Jason Statham, er der jo Italian
> Job og Cellular.

The Transporter 2 skulle være "in production" og der skulle
også være en 2'er af The Italian Job på vej.

Men ja, Jason Statham er ikke så ringe endda.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : lars@intercambiodvd.~

Dato : 17-02-05 14:04

Simon wrote:

> Jeg bliver nødt til at reagerer på at Oldboy skal på hylden under
> "hjerneløst underholdning". Det synes jeg bestemt ikke. Den kræver
en
> steming og god tid.

Ja det har du da helt ret i.

Jeg vil da forresten også lige anbefale "Fighter in the Wind".

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 17-02-05 22:04

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:h0_Qd.390$au6.84@news.get2net.dk...

Nå men min bror nåede så i blockbuster før jeg snakkede med ham, og han
lånte XXX....mmmmm...abosolut kun fordi vi simpelthen kun gad se noget
ligegyldigt action var vi ok underholdt....en hvilken som helst anden aften
ville jeg sige den film sucked big time...Desværre, for Vin Diesel er altså
en udemærket action skuespiller, put ham dog i nogle federe film.

Men næste gang så tror jeg den står på:

Thursday
Love is a bitch.

Tak for hjælpen.