Beskyttelsesskjold på Peugeot 306 HDi
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-02-05 09:24

Hej NG.

I lørdag da vi skulle hjem i al sneen kørte vi fast, og beskyttelsesskjoldet
under motoren på vores Peugeot 306 HDi gik løst. Nu har Peugoet kigget på
det og det er i stykker. Det betyder at der skal et nyt på, og så er det man
selvfølgelig spørger til prisen, og hold fast, det koster 2.125 incl moms
plus montage som vel er en time.
Jeg fik skiftet sprinklermotoren i går, den kostede 270 kr, hvorfor er sådan
et skaldet skjold så dyrt ?

Vil det være vanvittigt at køre uden ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 17-02-05 09:35

Christian B. Andresen wrote:
> [...]
> selvfølgelig spørger til prisen, og hold fast, det koster 2.125 incl moms

Måske skulle du tjekke om ophuggerne har en totalskade med intakt skjold
stående.

Mvh.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-02-05 10:03

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> wrote in message

beskyttelsesskjoldet

> Måske skulle du tjekke om ophuggerne har en totalskade med intakt skjold
> stående.

Det vil jeg fluks gøre på www.dataophug.dk . Sjovt nok, det råd har jeg før
givet og når man selv har brug for det så tænker man ikke på det.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-02-05 09:29

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message

> [...]
før
> givet og når man selv har brug for det så tænker man ikke på det.

Jeg har nu talt med 4 huggere og ingen af dem havde dem mere. De fik alle
henvendelser på det samme hver uge så det må være en svaghed.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Roberto Saldo

Dato : 18-02-05 09:36

Christian B. Andresen wrote:

> Jeg har nu talt med 4 huggere og ingen af dem havde dem mere. De fik alle
> henvendelser på det samme hver uge så det må være en svaghed.

Hvordan ser det skjold ud?
Sagde du 2500kr?
Er det plastic?
Hvad med at henvende dig på et maskinværksted og få dem til at fremstille et i rustfast plade?

Mvh
Roberto

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-02-05 09:46

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> wrote in message

> Hvordan ser det skjold ud?

En plastikplade med huller i hjørnerne.

> Sagde du 2500kr?

1700 kr + moms + montering.

> Er det plastic?

Ja.

> Hvad med at henvende dig på et maskinværksted og få dem til at fremstille
et i rustfast plade?

God idé, det tror jeg faktisk man ville kunne til den pris

--
mvh/rg. Christian

Fra : alexbo

Dato : 17-02-05 19:11