musik fra BRF-kredit tv-reklame?
Fra : Peter T.

Dato : 17-02-05 04:30

Jeg har hørt dette stykke musik før i andre sammenhænge. Hvem er det og
hvad hedder nummeret?

--
"Jeg nøjes med mine 2x 2.5m2 til hver højttaler og det syntes jeg
lyder fint. Også selv om ekspedienten svor at et par tilspillede

Fra : A. Hagstrøm

Dato : 18-02-05 18:31

"Peter T." skrev

> Jeg har hørt dette stykke musik før i andre sammenhænge. Hvem er det og
> hvad hedder nummeret?

Hvis det er den samme reklame vi tænker på, så er det Teddybears Sthlm -
Alma.

/Anders

Fra : Peter T.

Dato : 20-02-05 01:10

A. Hagstrøm leverede følgende historie fra de varme lande:

> Hvis det er den samme reklame vi tænker på, så er det Teddybears Sthlm -
> Alma.

Jeg har lige smuglyttet til deres musik. Så vi tænker ikke på den samme
reklame. Dette stykke musik, som jeg efterlyser titel og kunstner på, er
meget melankolsk og enkelt. Mere kan jeg ikke huske.

Fra : A. Hagstrøm

Dato : 20-02-05 07:15

"Peter T." skrev

> Jeg har lige smuglyttet til deres musik. Så vi tænker ikke på den samme
> reklame. Dette stykke musik, som jeg efterlyser titel og kunstner på, er
> meget melankolsk og enkelt. Mere kan jeg ikke huske.

Har du lyttet til "Alma"?
Nummeret er nemlig præcis som du beskriver - og ret atypisk i forhold til
resten af deres musik.

/Anders

Fra : Peter T.

Dato : 20-02-05 10:58

A. Hagstrøm leverede følgende historie fra de varme lande:

> Har du lyttet til "Alma"?
> Nummeret er nemlig præcis som du beskriver - og ret atypisk i forhold
> til resten af deres musik.

Jeg bøjer mig i støvet. For du har ret. :) Men jeg måtte også en omvej
forbi et p2p-netværk for at finde den. Så nu er den skive sat på
ønskelisten.