Røget paprika i Århus
Fra : Søren Beltofte Søren~

Dato : 16-02-05 23:26

Nogen der kan hjælpe? Hvor kan man finde det? Magasin, måske?

Hilsen
Søren

Fra : Torbenth

Dato : 17-02-05 03:19

"Søren Beltofte Sørensen" <soeren[mit_rotwein]@beltofte.dk> skrev i en
meddelelse news:4213c886$0$290$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Nogen der kan hjælpe? Hvor kan man finde det? Magasin, måske?

Måske Chas E. Og eller helsekostforretninger.

Mvh.
Torben

Fra : Søren Beltofte Søren~

Dato : 17-02-05 20:37

"Torbenth" <torbenth@it.dk> wrote

> Måske Chas E. Og eller helsekostforretninger.

Tak for svaret. Ja, sandelig om ikke Chas E. havde det. Jeg anede ikke, at
de også forhandlede sådanne ting. Hverken Magasin eller Salling har særligt
imponerende udvalg af krydderier.

Jeg er nu ikke sikker på, at jeg kan anbefale den paprika Chas E. har. Den
er ganske enkelt ikke nær røget nok. Faktisk troede jeg ikke, der var tale
om røget paprika, da jeg lugtede til den første gang. Trist.

Derimod er den paprika fra Isabella Smidt, Netto i sin tid havde som
spotvare, langt mere efter mit hoved... eller tunge, om man vil.

Findes der virkeligt ikke andre end disse to og den fra Vera, som jeg endnu
ikke har set nogetsteds i Århus?

Venlig hilsen
Søren

Fra : Torbenth

Dato : 17-02-05 21:05

"Søren Beltofte Sørensen" <soeren[mit_rotwein]@beltofte.dk> skrev i en
meddelelse news:4214f251$0$273$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> er ganske enkelt ikke nær røget nok. Faktisk troede jeg ikke, der var tale
> om røget paprika, da jeg lugtede til den første gang. Trist.

http://www.in.dk/default.aspx?Action=ViewArticle&ItemID=72&GroupID=165
Her står en lille smule som evt. kan være til hjælp.

Mvh.
Torben

Fra : mcloud

Dato : 17-02-05 11:36

Hej
Min Netto ,har lige haft mild og stærk røget paprika på hylden ,ikke mange
dåser men nok til at jeg fik købt nogle stykker ,måske du skulle checke der
mvh mcloud

Fra : Søren Beltofte Søren~

Dato : 17-02-05 20:39

"mcloud" <kim@lechef.dk> wrote

> Min Netto ,har lige haft mild og stærk røget paprika på hylden ,ikke mange
> dåser men nok til at jeg fik købt nogle stykker ,måske du skulle checke
> der

Tak for dit svar. Jeg har kun set det i Nette én gang, og det er efterhånden
ved at være lang tid siden (spotvare fra Isabella Smidt).

Venlig hilsen
Søren