To fjer til fem høns.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-02-05 20:30

Her har vi et glimragende eksempel på, hvor let det er at forplumre
debatten på usenet, enten fordi folk ikke kan læse/høre, eller af
andre, mig ubekendte årsager.

Sagen handler om en kvindelig cyklist, der desværre blev dræbt, i en
af de meget omtalte højresvingsulykker med lastbiler.

I flere medier bliver lastbilen beskrevet som værende med dobbelt
foraksel og anhænger. Det er en meget kendt kombination, som især
bruges til entrepenørkørsel.

I gruppen dk.trafik.politik diskuteres i øjeblikket hvad en
dobbelthænger er for en størrelse!

Hvis ikke det var fordi sagen er så helvedes tragisk, så har jeg
sjældent set et eksempel, hvor det gamle mundheld - "Jeg véd ikke om
jeg skal le eller græde" - passer ind.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Spangkuk

Dato : 16-02-05 23:35

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev

> Hvis ikke det var fordi sagen er så helvedes tragisk, så har jeg
> sjældent set et eksempel, hvor det gamle mundheld - "Jeg véd ikke om
> jeg skal le eller græde" - passer ind.

Tja, jeg "lider" med dig. Har selv startet en del tråde efterhånden,
men efter typisk 4-5 indlæg ender de heeeeelt ude i skoven.

Jeg hverken griner eller græder over det, trækker bare på
skuldrene og erkender, at sådan er usenet bare!

At prøve at lave det om, ville være som at sømme en budding
fast på en betonvæg....

Spang

Fra : Spangkuk

Dato : 16-02-05 23:40

"Spangkuk" <øæøåøæ@øææøå.æø> skrev

> Tja, jeg "lider" med dig. Har selv startet en del tråde efterhånden,
> men efter typisk 4-5 indlæg ender de heeeeelt ude i skoven.

Se bare mit indlæg om "fotovogn foran mit køkkenvindue" i
gruppen dk.politik.trafik, det er et GLIMRENDE eksempel.

På den anden side, så kommer de stadig aktive i tråden
temmeligt vidt omkring, og sikkert med største fornøjelse,
men jeg er naturligvis stået af for længe siden

C'est la vie Mr. Folmer

Spang

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-05 23:59

"Spangkuk" <øæøåøæ@øææøå.æø> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg hverken griner eller græder over det, trækker bare på
> skuldrene og erkender, at sådan er usenet bare!

Det var jo derfor protestgruppen news:dk.teknik.bil opstod......for at der
ikke skulle være så meget andet end lige svar på det man spørger om.

--
Tom