God hjemmeside hvis du skal på længere rej~
Fra : robert

Dato : 16-02-05 20:20

Denne hjemmeside er god hvis du skal ud og rejse i længere tid.
Her kan man efter man har oprettet sig skrive en rejsedagbog som
venner og familie kan følge med i, desuden uploade sine billeder og
meget andet.

Fra : K. Larsen

Dato : 17-02-05 21:53

Hej Robert.

Du går på tynd is her. Og jeg ved hvad jeg snakker om !

Der er intet man ønsker mere end at promoveret et lækket website, som man
selv mener at alverdens rejseinteresserede må have kæmpe gavn af.

Men dk.fritid.rejser er ikke stedet uanset hvor meget man gerne vil.

Jeg gjorde det samme som dig, med Rejsebeskrivelser.dk i tidernes morgen og
jeg fik nogle ordenlige hug. Jeg valgte at gå i en fornuftig dialog med
gruppens brugere og valgte at respektere gruppens regler.

Resultatet blev, at jeg foruden nogle gode venner også fik gruppen til at
"reklamere" for mit site, når der var relevante spørgsmål, som kunne
besvares via sitet.

Så mit bedste råd til dig. Læg dig ikke ud med gruppen. Der sidder mange
kompetente brugere i denne gruppe og de er langt mere værd som venner end
som fjender.

PS. Se nu bort fra "Reklamen" for Rejsebe.....dk - Jeg HAR solgt sitet og
har - ha ha - ikke længere kommeciel interesse i om det bliver besøgt eller
ej

Kim