Hints til Sid Meier's Pirates
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 16-02-05 18:11

Jeg har lige fået spillet og er ret så glad for det. Har ikke spillet den
legendariske udgave men har dog spillet Pirates Gold.

Jeg tør godt kalde mig den bedste fægter i universet, men jeg har et stort
problem. Jeg er røvdårlig til at danse.
Har lagt mærke til, at der måske er et par forskellige "mønstre" til dansen,
men er stadig skammelig dårlig. Nogen som har nogle fif eller et link, hvor
de forskellige "mønstre" står?

På forhånd tak
Kaptajn Severinus (What can we do with a drunken sailor? What can we do with
a drunken sailor? What can we do with a drunken
sailor?...........................................Let him sleep dammit!!!)

Fra : Jakob Værge

Dato : 16-02-05 19:09

det står i manualen.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 16-02-05 19:24

> det står i manualen.

PIs... Det er et spil jeg har lånt. Kan man hente Manualen på nettet? Og
hvad er det den har informationer om? Mønstrene?

Fra : Kasper Aae

Dato : 17-02-05 00:34

On Wed, 16 Feb 2005 19:23:53 +0100, "Søren Kjeldsen"

>PIs... Det er et spil jeg har lånt. Kan man hente Manualen på nettet? Og
>hvad er det den har informationer om? Mønstrene?

Kig på din partners håndbevægelser. De fortæller dig hvilken retning
du skal bevæge dig i. Det kræver lidt træning, men efter det er det
ikke så svært. Derudover er der også nogle objekter du kan få fat på
som hjælper dig med at danse.

Tag et kig her:

http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/sm_pirates.txt

--
Kasper Aae

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 17-02-05 10:45

Søren Kjeldsen skrev i en meddelelse...
> PIs... Det er et spil jeg har lånt. Kan man hente Manualen på nettet? Og
> hvad er det den har informationer om? Mønstrene?

He he...... det vil jeg også ha' sagt.....

Men så spørg da vedkommende, som du har lånt det af.

Det er da ikke smart at låne et spil uden manual, er det?

-- HEJ
...................I øvrigt mener jeg, at dk.spil.computer bør
nedlægges!!.............

Fra : DeadMeat

Dato : 17-02-05 21:02

Op i ..... med manualerne, og "at spillet er lånt af en kammerat med et
billede af tordenskjold på kaminhylden"....

Du skal bare bruge din "pause" tast på keyboardet, så har du god tid til at
følge hendes håndbevægelser....