Bh størrelse
Fra : Carsten & Lisbeth

Dato : 16-02-05 18:12

Hej

Jeg ved godt at det nok ikke er den rigtige gruppe at poste dette i, men det
var det bedste jeg kunne komme op med.

Sagen er at jeg ville købe noge lækkert undertøj til min pige. Jeg har
fundet det men, der er et lille problem med BH størrelsen. Normalt bruger
hun en 75 D i helskål, med det sæt jeg har fundet har kun 70D eller 80D i
helskål. Jeg kan dog få en 75D i halvskål, men ved ikke om det vil passe,
jeg kan nemlig ikke finde nogen havlskål mellem hendes andre BH.

Håber at der er et par kvinder eller mænd som kan give mig et godt råd.

Mvh

Carsten

Fra : ullala

Dato : 16-02-05 20:06

"Carsten & Lisbeth" <carsten.suhr@FJERALTDETTEHERit.dk> skrev i en
meddelelse news:cuvus8$2s8h$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> jeg kan nemlig ikke finde nogen havlskål mellem hendes andre BH.
>
> Håber at der er et par kvinder eller mænd som kan give mig et godt råd.

Du er da en dejlig mand - Gid hun vil sætte pris på din gave!
Umiddelbart vil jeg foreslå dig at finde en anden model i den rigtige
størrelse (75D), men vil du ikke det, skal du nok vælge at købe 70D.
Hellere for småt end for stort. Ved du, at tallet er hendes "omkreds", og
bogstavet er en betegnelse for hendes bryst´s størrelse/ volumen? Det
gir´måske et hint til hvad du skal gøre...
Ang. ½-skål, så har du ret - Siden der ikke er nogen ½-skål mellem hendes
BH´er, er det nok ikke den slags hun han kan li´at gå med - Så hold dig til
det du ved

Mvh. Ullala.

Fra : Anita

Dato : 16-02-05 22:16

ullala wrote:
> [...]
> Ang. ½-skål, så har du ret - Siden der ikke er nogen ½-skål mellem
> hendes BH´er, er det nok ikke den slags hun han kan li´at gå med - Så

Eller gå efter en balkonette BH - som også er en slags halvskål. Dem jeg har
set, sidder utroligt flot på en fyldig barm. Her kan eksempelvis anbefales
det franske mærke Lejaby. (Udtales Læsjabi)

Men under alle omstændigheder skal hun prøve BH'en før mærkerne pilles af.
De forskellige fabrikater sidder ikke lige godt på alle. Heller ikke selvom
de er dyre.

Venligst Anita