Tarantino-kassen på tilbud i Kvickly fra i~
Fra : Peter Risager

Dato : 16-02-05 18:34

Synes lige det burde nævnes i dette forum:

300 for den der gule DVD-box, med de 5 Tarantino film, i Kvickly fra i
morgen.

Nu er det sagt videre, men gem lige en til mig :)

--
Peter Risager
"Story in a game is like a story in a porn movie. It's expected to be there,

Fra : Koeffe

Dato : 16-02-05 20:46

"Peter Risager" skrev

> Synes lige det burde nævnes i dette forum:
>
> 300 for den der gule DVD-box, med de 5 Tarantino film, i Kvickly fra i
> morgen.
>
> Nu er det sagt videre, men gem lige en til mig :)

Hvor ser du det? Det kan jeg godt nok ikke finde. Er det i kataloget?:
http://www.kvickly.dk/tilbudsavis.asp

Fra : Maria de Francis

Dato : 16-02-05 21:22

"Koeffe" <graphic.muse@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Peter Risager" skrev

> Hvor ser du det? Det kan jeg godt nok ikke finde. Er det i kataloget?:
> http://www.kvickly.dk/tilbudsavis.asp

Det er i weekend-tilbudsdelen
http://www.kvickly.dk/kampagneavis.asp vælg side 6

Mvh Maria

--
I am kind of paranoiac in reverse.
I suspect people of plotting to make me happy.

Fra : Koeffe

Dato : 16-02-05 21:36

> Det er i weekend-tilbudsdelen
> http://www.kvickly.dk/kampagneavis.asp vælg side 6
>
> Mvh Maria

Nice, så ses vi vel i Kvickly? :cD

Jeg undrer mig dog over at de siger spar 100,- da jeg mener den plejer at
koste 499,-. Der findes nemlig to versioner af denne box, hvor jeg er ude
efter den "store" af dem.

Er der egentlig nogen der ved hvilket lydformat der er på filmene?

--
Koeffe

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 16-02-05 21:47

> [...]
> efter den "store" af dem.
>
> Er der egentlig nogen der ved hvilket lydformat der er på filmene?

Der findes kun én udgave i Danmark.
Blandt andet i Sverige er der en anden udgave, nemlig én uden Pulp Fiction,
men ellers magen til den danske. Den danske har DTS på samtlige film, så der
er ingen undskyldning! Køb den!

Med hensyn til hvor meget man sparer, så har Kvickly tidligere haft den til
399,- så det er nok det de hentyder til. Den kunne dog også fås til 349,- på
deres coop-nettorvs-ting, hvor jeg fik min.
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Maria de Francis

Dato : 16-02-05 21:59

> [...]
> koste 499,-. Der findes nemlig to versioner af denne box, hvor jeg er ude

Hehe, jeg lurer faktisk på at smutte derover.
Jeg kan ikke forestille mig at det er andre end 8 disk-udgaven. Den lille du
måske tænker på, har vist kun 2 film i og koster i omegnen af et par
hundrede.

Mvh Maria

Fra : Alberich

Dato : 18-02-05 08:23

Maria de Francis wrote:
> "Koeffe" <graphic.muse@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hehe, jeg lurer faktisk på at smutte derover.

Du skal nok skynde dig så.
Jeg var i Kvickly i Glostrup, i går eftermiddags ved 16-tiden. Der var
der kun 4 tilbage (hvis de da overhovedet har haft flere). Og det er da
alligevel en pæn stor butik.
Men jeg ved ikke helt hvad der skete... da jeg gik ind skulle jeg
egentlig bare have noget kalkun, men da jeg kom ud igen havde jeg også
sådan en gul æske med mig... forstår det ikke helt. Det var jo egentlgi
slet ikke planen

> Jeg kan ikke forestille mig at det er andre end 8 disk-udgaven. Den lille du
> måske tænker på, har vist kun 2 film i og koster i omegnen af et par
> hundrede.

Det er 8 disc udgaven. Og er faktisk ganske pæn.
Bortset fra de har valgt at pakke den ind i de der hvide plastikbånd,
det giver 4 grimme mærker på selve æsken :-/ Måske man skulle prøve at
høre Nordisk Film om de ikke har sådan nogle æsker liggende i overflod.

Fra : Maria de Francis

Dato : 18-02-05 12:22

"Alberich" <None@none.nul> skrev i en meddelelse

> Du skal nok skynde dig så.
> Jeg var i Kvickly i Glostrup, i går eftermiddags ved 16-tiden. Der var der
> kun 4 tilbage (hvis de da overhovedet har haft flere). Og det er da
> alligevel en pæn stor butik.

Jeg fik hentet een. Og der var ca 6 tilbage i går formiddags i Aalborg.

Det var sq fint nok, jeg havde kun de 3 (JB, PF & RD) på video og havde
aldrig fået købt Kill Bill I + II, så det er lidt af et godt køb, uden DVD
dubletter.

> [...]
> bare have noget kalkun, men da jeg kom ud igen havde jeg også sådan en gul
> æske med mig... forstår det ikke helt. Det var jo egentlgi slet ikke

LOL Det kender jeg godt. Hvis jeg lige skal checke en film ud på en af
online-forhandlerne, får jeg ofte øje på et tilbud, der da ikke lige kan
overses. Og det er jo herligt. Så længe der ikke går "Hr. Henriette Kjær-
syndrom" i det.
Jeg på min side gik til gengæld over efter en gul æske, men kom hjem med
noget godt kød også og så blev kæresten også glad.

> [...]
> giver 4 grimme mærker på selve æsken :-/ Måske man skulle prøve at høre
> Nordisk Film om de ikke har sådan nogle æsker liggende i overflod.

Ja, det kunne jeg så også konstatere, men regnede heller ikke med at de
solgte andre 5-films udgaver i DK end den.
Mht de der plasticstrips, så skal du brokke dig, det er da noget hø. Det var
der ikke på min, alle de boxe der i butikken var fine og havde kun cellofan
omkring. Det holder da ikke at du skal have nogle ødelagte boxe.

Mvh Maria

Fra : Angina

Dato : 16-02-05 21:20

"Koeffe" <graphic.muse@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Peter Risager" skrev

> Hvor ser du det? Det kan jeg godt nok ikke finde. Er det i kataloget?:
> http://www.kvickly.dk/tilbudsavis.asp

Hej!

Når du er på siden du linker til, så øverst i venstre hjørne, kan man "Klik
her hver onsdag til lørdag og se endnu flere gode tilbud".
Dèr er boxen, på side 6.

Fra : Thomas W. Helvard

Dato : 17-02-05 21:27

Jeg købte den i Kvickly i Århus V for 2 måneder siden for 300,-, men de blev
også revet væk ret hurtigt!

-T

Fra : Morten Bowman

Dato : 18-02-05 21:53

On Thu, 17 Feb 2005 21:26:42 +0100, "Thomas W. Helvard" <helvard@fdf.dk>
wrote:

>Jeg købte den i Kvickly i Århus V for 2 måneder siden for 300,-, men de blev
>også revet væk ret hurtigt!

Der er masser i Bruuns Galleri

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 19-02-05 07:46

> [...]
> morgen.
>
> Nu er det sagt videre, men gem lige en til mig :)

Der var masser i Vejle

Fed boks for billige penge. Men jeg sælger nu stadigvæk ikke min "uncut"
version af Kill Bill, vol. 1...

Tak for tippet.

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email.