The Usual Suspect på dvd
Fra : Jette Toftegaard Ped~

Dato : 16-02-05 15:31

med danske undertekster - findes den?

--
mvh.
Jette Ejlskov Toftegaard Pedersen
Kolding
(fjern SLET i email-adresse)

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 16-02-05 21:50

"Jette Toftegaard Pedersen" <jetteSLET@nebrot.dk> skrev i en meddelelse
> med danske undertekster - findes den?
>
> --
> mvh.
> Jette Ejlskov Toftegaard Pedersen
> Kolding

Ja, sådan da... Jeg købte min for et par måneder siden hos dvdoo.dk for 49
kr.
Den er ikke anamorfisk og lyden er kun gammeldaws to-kanals Dolby Surround.
Det er desværre den eneste udgave der fås med dansk tekst
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-02-05 22:26

Jonas Gaarde wrote:

> [...]
> Den er ikke anamorfisk og lyden er kun gammeldaws to-kanals Dolby Surround.
> Det er desværre den eneste udgave der fås med dansk tekst

Det burde være forbudt at købe den udgave når der findes en lækker,
billig 2-disc udgave med et glimrende billede.

/David

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 16-02-05 22:27

> Det burde være forbudt at købe den udgave når der findes en lækker, billig
> 2-disc udgave med et glimrende billede.

Og danske undertekster?

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-02-05 22:30

Jonas Gaarde wrote:

> Og danske undertekster?

Næ, men det andet burde stadig være forbudt. Filmen er elendig i den
gamle udgave.

/David

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 17-02-05 16:33

> Næ, men det andet burde stadig være forbudt. Filmen er elendig i den gamle
> udgave.

Jer er bestemt ikke utilbøjelig til at give dig ret, men nu spurgte Jette
specifikt til en udgave *med* danske tekster.

Fra : David Rasmussen

Dato : 17-02-05 17:40

Jonas Gaarde wrote:

> Jer er bestemt ikke utilbøjelig til at give dig ret, men nu spurgte Jette
> specifikt til en udgave *med* danske tekster.

Jojo. Det var nu heller ikke for at nedgøre dit råd, som vist var det
eneste fornuftige der kunne gives når nu der skulle være danske
undertekster på. Det var bare for at gøre opmærksom på at her er tale om
en film hvor der virkelig er enorm forskel på de to udgivelser.

/David

Fra : Jette Toftegaard Ped~

Dato : 18-02-05 15:03

> [...]
> undertekster på. Det var bare for at gøre opmærksom på at her er tale om
> en film hvor der virkelig er enorm forskel på de to udgivelser.

Jeg takker mange gange for jeres svar. Jeg har en udgave uden danske
undertekster - og kan ikke lige huske, hvorfor det blev den, jeg valgte.