ARROW udstødning?
Fra : jw

Dato : 16-02-05 17:35

hej der!
er der nogle der har erfaring med arrow udstødningsanlæg på sportsmaskiner,
jeg tænker på god lyd? effekt forøgelse o.lign.

MVH Jens W
gix750, gix 1000 på fredag...

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-05 17:45

> hej der!
> er der nogle der har erfaring med arrow udstødningsanlæg på
> sportsmaskiner, jeg tænker på god lyd? effekt forøgelse o.lign.

Hej dér selv..

Nu var det jo ikke en sportsmaskine, men havde en rustfri Arrow potte på min
DR350, og den lød BARE godt...

Mvh
Morten

Fra : Steen Gruby

Dato : 16-02-05 21:54

On Wed, 16 Feb 2005 17:35:08 +0100, "jw" <jensgivergas@adslhome.dk>
wrote:

Hej.

>er der nogle der har erfaring med arrow udstødningsanlæg på sportsmaskiner,
>jeg tænker på god lyd? effekt forøgelse o.lign.

Jeg har en Arrow potte på min en cylindrede Honda med kost.
Fed dyb lyd - om den har indflydelse på effekten ved jeg ikke, men den
skubber da fint til sne'en
(Noget kan Honda da skrue sammen så det virker) )

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 16-02-05 22:39

jw wrote:
> [...]
> er der nogle der har erfaring med arrow udstødningsanlæg på sportsmaskiner,
> jeg tænker på god lyd? effekt forøgelse o.lign.

jeg havde en på RF600..

Rigtig god lyd... Meget dyb.. hør en arrow her
http://www.sportrider.com/tech/146-0410-pipe-arrow_s.mp3

Effekt ved jeg ikke præcist, men min RF var da lidt hurtigere i
acceleration og på toppen end min kammerats RF600..

BTW: der er rigtig mange udstødningslyde her.
http://www.sportrider.com/tech/146_0410_pipe_clips/

Thore

Fra : Steffen Voss Winkler

Dato : 17-02-05 08:00

Hey Svoger !!

Dynokurve for en 2003/04 Gix med Arrow fuldt system:
http://www.arrow.it//oggetti/02_04_2003%2016.07.31Suzuki%20GSX-R%201000%2003.jpg

Fra : Kasper K

Dato : 17-02-05 09:12

"jw" <jensgivergas@adslhome.dk> wrote in message news:<4213763c$0$175$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> er der nogle der har erfaring med arrow udstødningsanlæg på sportsmaskiner,
> jeg tænker på god lyd? effekt forøgelse o.lign.

Har Arrow på min ZXR. Lyden er ok.. Dyb dog uden at være det dybeste
jeg har hørt. Den har en tendens til at være lidt hård og stram (ved
ikke og det giver mening). Jeg tror ikke at du skal købe en anden
potte bare for at få flere hk. Der henter du ikke meget. Jeg mener at
Dyno bruger Akrapovic og Micron som "standard".

Kasper