Telefonnr. til Louis.de (engelsktalende)
Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 16-02-05 15:49

Jeg har netop modtaget en mail fra Louis.de om at de har sendt min pakke.
Men der hvor der står hvad pakken indeholder mangler der et par bukser.
Bukserne har stadig "status grøn" på deres hjemmeside, så det undrer mig
hvorfor de ikke skulle være pakket - derfor havde jeg tænkt mig at ringe
derned.

Og da mit tyske ikke er specielt godt vil jeg gerne ringe til et nummer hvor
de snakker engelsk. Og jeg mener at jeg har set det blive opgivet her i
gruppen - men finde det igen, det kan jeg ikke. Det eneste nummer jeg kan
finde er: 040-734 193-60

Håber I kan hjælpe ...

Mvh. Anders Kjeldsen

Fra : Jo

Dato : 16-02-05 16:55

"Anders Kjeldsen" <kjeldsen@netpad.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de snakker engelsk. Og jeg mener at jeg har set det blive opgivet her i
> gruppen - men finde det igen, det kan jeg ikke. Det eneste nummer jeg kan

Du kan sagtens ringe på det anførte telefonnummer. De taler også engelsk.
Jeg vil dog ikke råde dig til at bestille varer hos Louis on-line i
øjeblikket, da der er en voldsom fejl på deres Site, og alle med
Internetforbindelse kan se dine personlige oplysninger, så som navn,
adresse, kontonr., dit korts kontrolkode, o.s.v. (se mere under tråden "Dyr
olie" af Rasmus B. Nielsen, den 14.2., kl. 22.27).

Jo.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 16-02-05 17:14

> [...]
> som navn, adresse, kontonr., dit korts kontrolkode, o.s.v. (se mere
> under tråden "Dyr olie" af Rasmus B. Nielsen, den 14.2., kl. 22.27).

Ja, hvis man klipper url'en ud af din Louis side og giver den til andre som
jeg har forstået det. Selvfølgelig må sådan noget ikke ske, men lav lige en
vurdering af fejlen før du råder folk til ikke at handle der.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 16-02-05 17:19

Jens Jacob Bager Jensen wrote:
> [...]

Jeg har fulgt med i tråden og er enig i at det ikke burde være bygget op
sådan, men det er jo trods alt kun hvis man kopierer en url derfra.

Enig... men no harm done

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 16-02-05 17:29

Anders Kjeldsen wrote:

> Jeg har fulgt med i tråden og er enig i at det ikke burde være bygget
> op sådan, men det er jo trods alt kun hvis man kopierer en url derfra.

> Enig... men no harm done

Jeg har netop snakket med en venlig engelsktalende mand dernede fra og de
havde haft en del problemer med at de var løbet tør for varer i deres
restudsalg selvom status var grøn på de givne varer. Han sagde at der netop
var kommet 2 par af de bukser jeg havde bestilt på lager og at han ville
prøve at få et af dem sendt til mig i en ny pakke uden at jeg skulle betale
porto. Nu håber jeg bare at jeg når at få et af de sidste par

Fra : Snusken

Dato : 16-02-05 18:07

Det er godt nok for dumt (af louis.de )at vise php sessionid i URL'en..

Ved uforvarende copy/paste af URL'en er det med at få lukket
kreditkortet og rettet sine personlige data meget hurtigt ...

mvh eric

Fra : Jo

Dato : 16-02-05 19:05

"Snusken" <snusken@ko_og_kyllingpc.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ved uforvarende copy/paste af URL'en er det med at få lukket
> kreditkortet og rettet sine personlige data meget hurtigt ...

Ikke desto mindre er oplysningerne stadig tilgængelige ved blot at besøge
siden, bestille en vare, gå til "varekurven" og gå til "betaling".
Her behøves således ikke nogen url...

Jo.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 17-02-05 08:46

> Ikke desto mindre er oplysningerne stadig tilgængelige ved blot at
> besøge siden, bestille en vare, gå til "varekurven" og gå til
> "betaling".
> Her behøves således ikke nogen url...

Hej Jo

Hvis du taster www.louis.de ind i broweren så husker den ikke dine data. Jeg
har handlet en del ved Louis. Hvis jeg på min PC bestiller en vare og går
til "betaling", så står der ingen ting. Jeg må taste mit kundenummer og
postnummer ind før mine personlige data kommer frem. Går jeg derefter
tilbage for at bestille mere er de der dog stadig når jeg går til
"betaling". Lukker jeg sessionen og laver en ny er alle mine data væk igen.
Hvordan går du ind på siden? Via et "foretrukne" link? Så ligger dine data
"gemt" i den url lige som den der blev oplyst herinde.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 17-02-05 10:32

> [...]
> Hvordan går du ind på siden? Via et "foretrukne" link? Så ligger dine data
> "gemt" i den url lige som den der blev oplyst herinde.

Hvorfor man trygt kan benytte louis

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Armand

Dato : 17-02-05 18:54

J.C.Kløve wrote:

> Hvorfor man trygt kan benytte louis

Men alligevel bør huske ikke at referere med en URL til egen konto!

I den sidste ende kan en given misæder vel også højest bestille
ting&sager til ens privatadresse og betale med ens kreditkort - Rent
bortset fra at vedkommende jo kan notere sig ens kort-detaljer :-/

--
Armand.

Fra : Ole Hansen

Dato : 16-02-05 19:36

Anders Kjeldsen wrote:

> [...]
> Bukserne har stadig "status grøn" på deres hjemmeside, så det undrer mig
> hvorfor de ikke skulle være pakket - derfor havde jeg tænkt mig at ringe

Pfft.. Det kan man sgutte regne med.. Jeg har flere gange forsøgt at
købe et par bukser hos dem - hver gang har status været grøn, og hver
gang får jeg "nicht mehr lieferbar"..

Er det et par Rukka Classic?

--
Ole Hansen

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 16-02-05 20:14

Ole Hansen wrote:

> Pfft.. Det kan man sgutte regne med.. Jeg har flere gange forsøgt at
> købe et par bukser hos dem - hver gang har status været grøn, og hver
> gang får jeg "nicht mehr lieferbar"..

Jeg fik at vide at det var fordi de kun opdaterede status en gang i døgnet -
i løbet af natten.

Deres side træger sgu til at blive lavet helt om, så de også kan få rodet
bod på det med session-id i url, mulighed for at vælge engelsk som sprog og
så lager-status der skal opdateres løbende som tingene bliver bestilt og
pakket. Og sikkert også meget andet

> Er det et par Rukka Classic?

Nej, det var et par Büse et-eller-andet