ilife 05 og extern DVD brænder hvordan...?
Fra : Carsten

Dato : 16-02-05 18:12

apple har jo været så 'flinke' at iDVD kun virker med en intern DVD brænder. ;)

Er der en måde jeg kan få iDVD til at virke med en externe DVD brænder.?

Mvh Carsten

Fra : Zaphod B

Dato : 16-02-05 18:16

Carsten <sonder@2night.dk> wrote:

> apple har jo været så 'flinke' at iDVD kun virker med en intern DVD
> brænder. ;)
>
> Er der en måde jeg kan få iDVD til at virke med en externe DVD brænder.?
>
> Mvh Carsten

Jeg trodde iDVD 05 innehold muligheten for å "brenne" et image? I så
fall kan jo imagete brennes med Disk Utility eller Toast til hva som
helst, hvor som helst. Hvis ikke vet jeg at det finnes en hack som
tillot det med iDVD 4. Google is your friend...
--
/Z

Fra : jesper outzen

Dato : 18-02-05 10:54

Zaphod B wrote:

> [...]

Hej Carsten hvis du søgte lidt tilbage i gruppen ville du se at jeg fik
svar den 9.2. og kunne hente et fix på
www.patchburn.dk og kører dette program og vupti så virker iDVD
tilvertefald på min ibook
jespero