Dialog virker ikke efter skift til CC
Fra : Michal

Dato : 16-02-05 01:08

Hej

Vi har lige skiftet til Cybercity.
Har ændret server til news.cybercity.dk i Dialog. Men mange af de meddelser
vi prøver og hente, bliver bare markeet med et rødt kryds. Selv en hel ny
meddelse.
Er der nogle som kan komme med et godt råd, og måske en løsning?

Michal (post.nr. 2625)

Fra : Carl Drud

Dato : 16-02-05 19:04

Michal wrote:

> [...]
> meddelse.
> Er der nogle som kan komme med et godt råd, og måske en løsning?

Uden jeg er sikker, kan det måske have noget med artikel nummereringen
at gøre, hvis ikke du har slettet (clear group) inden du flyttede
newsserver over til CC.

Carl

Fra : Michal

Dato : 16-02-05 22:24

On Wed, 16 Feb 2005 19:04:12 +0100, Carl Drud wrote:

> Uden jeg er sikker, kan det måske have noget med artikel nummereringen
> at gøre, hvis ikke du har slettet (clear group) inden du flyttede
> newsserver over til CC.

Hvad er det der (clear group) for noget?
Hvad med de grupper hvor der er tråde jeg følger, midster jeg dem? Eller
vil de stadig være markeret?

Michal (post.nr. 2625)

Fra : Carl Drud

Dato : 17-02-05 17:40

Michal wrote:

> Hvad er det der (clear group) for noget?

Hvis du har en gruppe markeret i gruppelisten, så højreklik og der har
du som option "Clear Group".

> Hvad med de grupper hvor der er tråde jeg følger, midster jeg dem? Eller
> vil de stadig være markeret?

Nej det er en nulstilling af gruppen. Som sagt er jeg ikke sikker, men
jeg tror det er det der er problemet, at du blot har ændret servernavn.

Carl

Fra : Michal

Dato : 17-02-05 19:03

On Thu, 17 Feb 2005 17:39:50 +0100, Carl Drud wrote:

> [...]

> Nej det er en nulstilling af gruppen. Som sagt er jeg ikke sikker, men
> jeg tror det er det der er problemet, at du blot har ændret servernavn.

Jeg har lige prøvet det som du skriver. Det hjalp jeg hentet bare gruppen
ind igen. Men dem jeg følger skulle jeg lige finde igen.

Tak for hjælpen.

Michal (post.nr. 2625)