Betydning af header?
Fra : Thomas Jensen

Dato : 15-02-05 08:44

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at vide noget mere om hvad alt det kryptiske
betyder når jeg vælger se meddelsekilde.

Nogen der kan hjælpe?

Thomas

--
Please remove "FJERN-DETTE"

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-02-05 09:00

http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#header er måske en hjælp

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Martin Schultz

Dato : 15-02-05 14:21

Thomas Jensen <tgsj@FJERN-DETTEmail.dk> skrev 2005-02-15:
> Hej,
>
> Jeg kunne godt tænke mig at vide noget mere om hvad alt det kryptiske
> betyder når jeg vælger se meddelsekilde.
>
> Nogen der kan hjælpe?

Jeg har noget om det her:

http://www.adsltips.dk/sporing-af-email.php

dog mest omkring dem man skal bruge til sporing af hvor emailen kommer
fra.

MArtin
med mindre andet er angivet.