MS Outlook + rejsetaske
Fra : Harald Blaatand

Dato : 14-02-05 14:50

Undertegnede vil meget gerne kunne synchronisere Outlook på min stationære
PC med den tilsvarende på min bærbare PCer !
De to computere "hænger sammen" i et LAN, og jeg synchroniserer problemløst
de to PC'er ved hjælp af funktionen "Rejsetaske".

Hvor på min stationære PC ligger den file der indeholder data fra min
Outlook
(og som skal synchroniseres med rejsetasken, så jeg kan bruge de indtastede
data på begge PC'ere ?)
Enhver hjælp modtages med taknemmelighed

Mvh
BMA

Fra : Palle Jensen

Dato : 14-02-05 19:46

Den 14 feb 2005 mumlede Harald Blaatand noget i denne stil:

> [...]
> (og som skal synchroniseres med rejsetasken, så jeg kan bruge de
> indtastede data på begge PC'ere ?)
> Enhver hjælp modtages med taknemmelighed

Sandsynligvis bruger du standardnavnet på pst filen, så prøv og søg
på outlook.pst. Husk og afkryds at der skal søges i skjulte mapper og
systemmapper.

Finder du ikke noget så søg blot på *.pst

Det skulle gerne afsløre lokationen.

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen