En ting der undrer mig
Fra : Steffen Denize

Dato : 16-02-05 14:14

Hej,

Jeg har tit værert inde på Tom's hardware test for at se hvor langt
efter mit grafikkort efterhånder er. Men i den senest læste

http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041222/vga_charts-08.html

kan jeg ikke længere se mit kort. Det er et Radeon 9800pro, men det
figurerer ikke på deres chart. I stedet for ser jeg X700 og X800 XL men
ikke noget X800 pro, hvis det overhovedt ville hedde det

Hvordan kan det være at det ikke længere er med?

/Steffen

Fra : Frederik

Dato : 16-02-05 15:07

Testen er kun af PCI-Express kort.

Dit er et AGP.

Mvh.

Frederik

Fra : Anders Ecklon

Dato : 16-02-05 15:52

Frederik wrote:
> Testen er kun af PCI-Express kort.
>
> Dit er et AGP.
>
> Mvh.
>
> Frederik

Det er korrekt :) og derfor lige at bringe ham på rette spor skulle han
evt se på denne test i stedet:

http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/2004-27gpu2.html

Mvh Anders

Fra : Steffen Denize

Dato : 16-02-05 17:24

Anders Ecklon wrote:

> Det er korrekt :) og derfor lige at bringe ham på rette spor skulle han
> evt se på denne test i stedet:
>
> http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/2004-27gpu2.html
>
> Mvh Anders

Det var pokkers