ATI Catalyst 5.2 er ude
Fra : Sune Salminen

Dato : 15-02-05 00:45

ATI Catalyst 5.2:

http://www.ati.com/support/driver.html
http://www.ati.com/support/installation/radeon.html
http://www.ati.com/support/includes/titles/fixed.html
http://www2.ati.com/drivers/Catalyst_52_release_notes.html
http://www2.ati.com/drivers/wdm_4.07.html
http://www.ati.com/support/includes/optional.html
http://www2.ati.com/drivers/mmc9031_Release_Notes.html

The CATALYST software suite 5.2 includes:
RADEON display driver 8.10
HydraVision 3.25
MULTIMEDIA CENTER 9.03
WDM version 4.07
REMOTE WONDER 2.5

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Marni

Dato : 16-02-05 00:49

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message
> ATI Catalyst 5.2:

Tak. Det er cirka en uge siden...

Fra : Sune Salminen

Dato : 16-02-05 01:48

Marni wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message
>
> Tak. Det er cirka en uge siden...

Hmm, okay, jeg kan se de kom ud den 9. Det site jeg stjal nyheden fra
havde det oppe som news i går.

Jeg er holdt op med at hente nye drivere, jeg bruger kun mit Radeon kort
til at se film på alligevel.

Kører version 4.et eller andet.

-Sune

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 16-02-05 08:02

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in news:cuu57m$15bu$1
@news.cybercity.dk:
> Hmm, okay, jeg kan se de kom ud den 9. Det site jeg stjal nyheden fra
> havde det oppe som news i går.

Det er altid flinkt at poste det alligevel - det er jo ikke
sikkert at andre havde set det :) Så tak for det.

> Jeg er holdt op med at hente nye drivere, jeg bruger kun mit Radeon kort
> til at se film på alligevel.

Jeg kigger altid "what's new" eller tilsvarende igennem for at se
om der er løst problemer som jeg har eller boostet performance for
et eller andet - eller om opdateringen er ligegyldig. I så fald er
det imho smartere at lade være og så beholde en driver der virker.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |