Æv! - så røg sideskjoldet igen
Fra : Flemming Andersen

Dato : 24-05-01 16:56

I dag - Kristi Himmelfartsdag - har jeg tabt venstre sideskjold til min
CB750F2 fra 1978

mellem Århus og Nimtofte (Djurs Sommerland) via Thorsager og Ryomgård.

Den er mørkegrøn.

Der er vel ikke nogen derude, der har set den? Nu er det anden gang, det
sker - første gang lykkedes det mig at finde den igen, men så heldig var jeg
ikke denne gang.

Venlig hilsen

Flemming Andersen

Fra : Henning Andersen

Dato : 24-05-01 18:03

"Flemming Andersen" <fka@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den er mørkegrøn.
>
> Der er vel ikke nogen derude, der har set den? Nu er det anden gang, det

Hmmm troede kun det var min Østtysker der kunne komme i tanke om at fyre
løsdele så som sideskjolde efter sagesløse bilister
Mit højre sideskjold er blevet mast et par gange også, temmelig surt.
--
Mvh.
Henning Andersen

Fra : Ole Mogensen

Dato : 24-05-01 18:21

Flemming Andersen wrote:

> [...]
> sker - første gang lykkedes det mig at finde den igen, men så heldig var jeg

Hmm , der var vist en eller anden her i gruppen , der havde erfaring
med selv at lave sideskjolde , hva' mæ at lave en 20-30 stykker
med det samme.

Ole

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 24-05-01 18:43

Ole Mogensen wrote:

> Hmm , der var vist en eller anden her i gruppen , der havde erfaring
> med selv at lave sideskjolde , hva' mæ at lave en 20-30 stykker
> med det samme.

Ja, der er vist et marked for dem!
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jebir

Dato : 24-05-01 21:54

> Ja, der er vist et marked for dem!

<ironi>

- HOV! Så er vi nødt til at skifte gruppe! Vi kan ikke ha' snak om salg i
denne gruppe!!!!! FUT til news:dk.marked.motorcykel.sideskjold.højre og

- HUSK DET I FREMTIDEN!!!!!

</ironi>

Fra : Steffler

Dato : 24-05-01 23:36

"Jebir" <kronos@gotg.dk> wrote in message

> [...]
>
> - HOV! Så er vi nødt til at skifte gruppe! Vi kan ikke ha' snak om salg i
> denne gruppe!!!!! FUT til news:dk.marked.motorcykel.sideskjold.højre og

Damn

/S

Fra : Armand

Dato : 24-05-01 22:31

Ole Mogensen <ole.mogensen@fysik.dtu.dk> skrev i en

> Hmm , der var vist en eller anden her i gruppen , der havde erfaring
> med selv at lave sideskjolde , hva' mæ at lave en 20-30 stykker
> med det samme.

Til en 78'er CB 750?

Mon ikke at David Silver Spares har noget til en pris så det ikke vil
kunne svare sig :-/

--
Armand.

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 25-05-01 12:07

Hej Flemming
Ærgerligt! nu var det tidligere sket for dig, at finde dit tabte skjold, så
er det ærgerligt at det ikke også lykkedes for dig denne gang. Måske skulle
du alligevel have været med på AMCK fællesturen til Himmelbjerget. Så var
der sikkert en der ville opdage at dit sideskjold var faldet af, når
vedkommende hoppede over det på MC´en

Nå! men jeg skal et smut til Touring Campen i dag (der jo ligger i nærheden
af Djurs Sommerland), så jeg skal nok kigge efter noget mørkegrønt i
vejkanten. Hvis jeg ikke finder skjoldet, kan du så bruge en buket blomster
fra vejkanten?

Henrik Nedergaard (AKA Toshido)
http://www.nedergaard.com
Suzuki SV 650 SX - Yellow (AKA Frk. Solvej)
AROS MotorCykel Klub - http://www.amck.dk
AROS# 07, DMCN# 121, MCTC# 134504, DMC# 05779

IGroup for dk.fritid.motorcykel - http://www.dfm.igroups.dk