Abit Rx600ProHdTv til plasma
Fra : Dan

Dato : 14-02-05 22:00

Hej Alle!

Har et grafikkort med ovenstående betegnelser.
Mit problem ligger i at, det skal tilsluttes et panasonic plasma tv
via component udgangen på kortet.
Udgangen viser kun skærmbilledet når et medflg. program bliver aktiveret.
Det hedder hdtv og følger med VGuru.. Der kan du vælge forskellige hdtv
opløsninger ved hjælp af man sætter flueben ud for disse. Dernæst klikker
kortet lige engang og udgangen bliver genkendt.
Det kan ses inde under "skærme" i opsætningen af grafikkortet..Så langt så
godt..
Men så snart jeg har slukket for pc´en og starter op igen genkender den
component udgangen som en ekstra pc skærm.. dvs et forvredet/ulæseligt
billede på plasma´et..
Dette sker ikke hvis jeg genstarter istedet for slukning.
Problemet ligger i at, jeg ikke kan få programmet til at starte samtidig med
Xp..
Der er ingen mulighed for det..Udover at smide det i start mappen, men der
skal stadig sættes flueben ud for de forskellige.. Programmet er en exe fil
uden ini fil eller anden "bagvej".. Hvad gør jeg.?? Har skrevet til
producenten o.a så jeg er lidt afventende..Har netop købt dette kort pga
component udg..Grrrr..
Mit system er:
Amd 64 3000+
Msi microAtx rs480 mb
Driver: Vguru 1.01 + Catalyst 5.2
Xp Pro sp 1 a

Dan

Fra : Sune Salminen

Dato : 14-02-05 22:20

Dan wrote:
> [...]
> er en exe fil uden ini fil eller anden "bagvej".. Hvad gør jeg.?? Har
> skrevet til producenten o.a så jeg er lidt afventende..Har netop købt

Du kan muligvis skrotte det der program og bruge Powerstrip. Jeg er ikke
klar over om man kan konfigurere de to udgange seperat, sådan at du kan
definere nogle HDTV opløsninger der kun virker på HDTV udgangen. Men
prøv at kigge på det. Powerstrip kan startes som en 'service' under XP
og kan i øvrigt også en masse andre interessante ting. Demoversionen er
fuldt funktionel.

www.entechtaiwan.com

-Sune

--