Hjælp
Fra : Søren Thomsen

Dato : 14-02-05 21:15

Har lige formateret min pc, og har problemer med at installere skærmkort
Når jeg højreklikker på skrivebord, indstillinger, skærm... står der bare
standart skærm og ikke plug and play skærm.
Under kort, står der bare kort og ikke det nwidia der er i pc.
Har installeret driver..

Mvh Søren

Fra : Zulu

Dato : 14-02-05 23:00

Søren Thomsen wrote:
> [...]
> står der bare standart skærm og ikke plug and play skærm.
> Under kort, står der bare kort og ikke det nwidia der er i pc.

Så er den ikke installeret ordentligt, eller du har ikke installeret den
rigtige...

Hent først chipset/ motherboard drivere og installer dem.

Hent derefter den nyeste driver til dit grafikkort fra www.nvidia.com hvis
du er sikker på at det er et Nvidia kort.

Installer derefter drivere til alle andre enheder. Lydkort m.m.

Zulu