Danske CS-Source servere?
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 14-02-05 14:10

Da jeg åbenbart ikke kan finde ud af at stave til source, kommer mit
spørgsmål lige igen:

Kan nogle komme med nogle gode danske CS-Source servere? Meget gerne med
jævligt besøg af admins, så man slipper div. spader.

mvh Frank

Fra : Ivan [7100]

Dato : 14-02-05 16:11

Kan da anbefale www.clankuk.dk

De spiller der ofte selv og har autoban på TK og TD

Fra : Ivan [7100]

Dato : 14-02-05 16:20

> Kan da anbefale www.clankuk.dk
>
> De spiller der ofte selv og har autoban på TK og TD

CS:S 81.7.177.16:27015

Forat skære det helt ud i pap....

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 16-02-05 04:00

Ivan [7100] wrote:
> Kan da anbefale www.clankuk.dk
>
> De spiller der ofte selv og har autoban på TK og TD

Jamen tak for anbefalingen, det er jeg da glad for at høre :)

Vi gør da også hvad vi kan for at det er et fedt sted at game og jeg som
server guru'en kigger hele tiden på nye tools, så som autoban, stats
(Top5), votemap system mv.

Der en nu også stats på servern som kan ses her
http://www.clan-server.dk/psstats/cs55/ som bliver opdateret 1 gang i
døgnet af clan-server.dk som vi lejer servern hos.

Samt lægger af og til nye maps på servern, som vi mener vil være et hit.
På vores homepage er folk meget velkomnen til at kommen med forslagt
ang. maps der skal tilføjes fjernes alt hvad angår serverne på vores
forum, både ris og ros. Ja skriver flertal, da vi også har en cs 1.6
server vi bruger den dog ikke så meget som CSS servern også den der er
flest spiller på. Vi har dig snakket lidt om frem og tilbage om vi skal
anskaffe os en CSS server til, for i rush hour er den godt bugget op.

Lige så snart valve fixer buggen med sv_downloadurl vil der også blive
enablet webdownload af custommaps så det går en del hurtiger, men pt.
er den ikke skjult som den er i cs 1.6, så enhver serveradmin ville
kunne gå ind og misbruge en andens webserver download, hvilket jeg pt.
ikke ønsker.

Ellers kan jeg anbefale at kigge forbi clan-server.dk og tjekke deres
serverliste ud, da den kan sortere efter CSS server og der er en del der
har CSS server hos dem. De mindre meget om vores CSS server og alle
server køre med psychostats.

Hygge

AngelFire *KUK*
www.clankuk.dk
#clankuk @ Quakenet.org

Fra : BuFFerz

Dato : 14-02-05 16:42

www.revivedsaints.dk
81.7.177.20:27021

Fra : Carsten

Dato : 14-02-05 19:42

Prøv også denne danske Source server, hvor jeg ofte er.
IP er www.mib-eu.dk:27015
Statistik/rank for denne server kan ses på www.mib-eu.dk/stats
Serveren er placeret på en bornholm'sk 2,3 / 2,3 Mbit linie.

Hilsen Carsten aka [TS] Robin [MIB] i CS:S

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 15-02-05 13:41

"Carsten" <remove@***tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv også denne danske Source server, hvor jeg ofte er.
> IP er www.mib-eu.dk:27015
> Statistik/rank for denne server kan ses på www.mib-eu.dk/stats
> Serveren er placeret på en bornholm'sk 2,3 / 2,3 Mbit linie.

Tak til jer alle, men der må da gerne komme lidt flere

Var på ovenstående server i går aftes.

mvh Frank