Fede fyre
Fra : Mette

Dato : 16-02-05 07:28

Hej
Jeg søger en forklaring på hvorfor nogle piger nøjes med en fed mand.
Jeg tænker på de fyre hvor man slet ikke kan se mavemusklerne og hvor
maven stikker længere ud end soleplexus. Sådanne fyre er bare så
grimme og usexede og deres penis er ofte lille og grim. Men hvad får
piger til at have sådanne fyre ? ved godt at det er sådanne fyre som
er på alle netdatingstederne fordi ingen vil have sex med dem. Nu så
jeg så Henriette Kjærs mand - føj hvor er fed og ulækker, hvad får
sådan en pæn pige til at dyrke sex med sådan en flødebolle. Har hun
slet ikke noget sexbehov ? Ingen af mine veninder kan heller lide fede
mænd. Har han ikke smal talje, så har han ikke en chance for at vise
hvad han ellers indeholder

Hvad siger I tøser, skal vi ikke sende alle de grimme og fede fyre til
Grønland hvor de kan holde varmen i alt flæsket, lol.

Fra : Drummer34

Dato : 16-02-05 08:17

> Hvad siger I tøser, skal vi ikke sende alle de grimme og fede fyre til
> Grønland hvor de kan holde varmen i alt flæsket, lol.

Kære Mette heldigvis, for en hel del af dine kønsfæller, er der ikke ret
mange der tænker på den måde. Hvis du kun vil gå efter slanke sportstrænede
mænd så velkommen men sæt dig lige ned engang og se et par episoder af
"Married With Children". Den er en fin parodi på et ægteskab hvor skolens
hotteste sild Peggy giftede sig med skolens bedste Quarterback Al Bundy.

Forstå mig ret, jeg synes også at overvægt er et problem der skal gøres
noget ved men.... Hvis du har tænkt dig udelukkende at vælge din partner
efter udseendet så bliver du et nummer i den meget udbredte
skilsmissestatistik og sansynligvis meget ensom.

Fra : katrine J

Dato : 16-02-05 08:41

"Mette" <mettemus1973@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> maven stikker længere ud end soleplexus. Sådanne fyre er bare så
> grimme og usexede og deres penis er ofte lille og grim.

Tja er sikker på det har noget at gøre med at der er andre ting de
tænder på, som personlighed, charme, IQ ja mange mange ting....
Hvor ved DU fra deres penis er lille???
Har du overvejet at det jo kan være de kan andre ting, eller de ikke er
ved at brække ryggen af overvurderet evner *SS*

> [...]
> slet ikke noget sexbehov ? Ingen af mine veninder kan heller lide fede
> mænd. Har han ikke smal talje, så har han ikke en chance for at vise

Hold kæft dig og dine veninder går glip af mange dejlige mænd, som måske
ikke lige har looket til jer (som jo må være de lækkerste) men som i det
indre er de smukkeste mennesker.

Rent sekuelt tror jeg også henriette kjær har et behov - måske bare ikke
som JER at sutte på "den forsuttede Karamel" men har valgt at tage en mere
frisk en som helt sikkert kan en del også....

Fra : alpha searcher

Dato : 18-02-05 01:48

Hej

> Rent sekuelt tror jeg også henriette kjær har et behov - måske bare
> ikke som JER at sutte på "den forsuttede Karamel" men har valgt at tage en
> mere frisk en som helt sikkert kan en del også....

hihih ja og nu har hun jo både tiden og sofaerne til det.
Ku' ikke lade være!

Alpha Searcher

Fra : Mette

Dato : 16-02-05 09:23

"Mette" <mettemus1973@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hej

[snip en masse barnligt vrøvl om fede mænd]

Jeg vil gerne pointere, at dette ikke er skrevet af den samme Mette, der
ofte deltager i denne gruppe - senest i tråden "søndagstanker".

Jeg vil ikke forveksles med en så umoden troll.

Mette - the original and best..

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-05 09:39

"Mette" <Mette@wamspamnothank.dk> wrote in message
> [snip en masse barnligt vrøvl om fede mænd]

Hvorfor skal vi ligne skeletter? Er det sexet når raslelyde høres , når
anorexiamodellerne boller

HULD ER BEDRE END GULD sagde man engang

Iøvrigt ser Henriette så godt ud at hun nok har afreageret sexlyst som
teenager men fedebollen har haft penge, intellekt eller den indflydelse der
har gjort hende minister

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-05 17:43

> Hvorfor skal vi ligne skeletter? Er det sexet når raslelyde høres , når
> anorexiamodellerne boller

Fisk... men kunne forestille mig at hun hentyder til dateting.dk osv... hvor
man ikke har den "virkelige" følelse af at varme en kvinde op..... og
stiller spørgsmål til hvorfor fede har en chance der.... og det står også
mig som et ?

Cacba Out..

Btw. mener at have læst du er blevet bortvist pga. mangel på vask,
usorineret osv.... http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=172878

Fra : Per Vadmand

Dato : 16-02-05 10:09

> [...]
> ofte deltager i denne gruppe - senest i tråden "søndagstanker".
>
> Jeg vil ikke forveksles med en så umoden troll.

Det overraskede mig nu også...

Per V.

Fra : PerX ...

Dato : 21-02-05 16:08

In article <4213038e$0$33634$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
Mette@wamspamnothank.dk says...
> [...]
> ofte deltager i denne gruppe - senest i tråden "søndagstanker".
>
> Jeg vil ikke forveksles med en så umoden troll.

Du burde tilføje det som dit navn i newsreaderen :)

Fra : Per Vadmand

Dato : 16-02-05 10:08

"Mette" <mettemus1973@yahoo.com> wrote in message
> Hej
> Jeg søger en forklaring på hvorfor nogle piger nøjes med en fed mand.

"Nøjes med"? Hvorfor er det så svært at acceptere, at nogle har en anden
smag end du? Hellere en glad tyksak end en sur atlet.

Og nej, jeg har ikke selv noget i klemme (190/86) jeg er bare så træt af
"anatomisk korrekthed."

Må jeg gætte på, at du er meget und?

Per V.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 16-02-05 16:13

> [...]
> smag end du? Hellere en glad tyksak end en sur atlet.
>
> Og nej, jeg har ikke selv noget i klemme (190/86) jeg er bare så træt af

Det tror jeg også...
Jeg må indrømme at jeg heller ikke tænder på hval-agtig overvægt. Men så
længe det ikke er er abnormt, så er jeg ret ligeglad.
Min kæreste var, da jeg mødte ham, en pind. Meget slank/tynd. Nu er han ca
15 kg tungere og mere lækker end nogensinde.
Jeg tror at Mette (troll-mette) tager grueligt fejl. Der er sjældent nogen
der nøjes, derimod er der tit piger der elsker deres fede gut for alt hvad
han er. OGSÅ fed.

Mvh. Nana

Fra : Zeki

Dato : 16-02-05 10:16

> Jeg søger en forklaring på hvorfor nogle piger nøjes med en fed mand.

Lad mig se....

-15-18 år
-Ung og forvirret
-går kun op i udséende (sammen med sine tøze-veninder)
-har aldrig prøvet at være forelsket
-har dog alligevel været sammen med utallige overvægtige mænd (jvf "deres
penis er ofte lille og grim")

Hmm....er du fra Thailand?

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-05 17:47

> [...]
> -har aldrig prøvet at være forelsket
> -har dog alligevel været sammen med utallige overvægtige mænd (jvf "deres

Du glemte noget...

- Fylder 5 skolekalendere om året med diverse grimme tegninger, digte,
billeder osv.
- Smiler sødt når Bran med sin wv polo gir' den gas.

Fra : Per O.

Dato : 16-02-05 11:01

> [...]
> slet ikke noget sexbehov ? Ingen af mine veninder kan heller lide fede
> mænd. Har han ikke smal talje, så har han ikke en chance for at vise

Jeg forstår dig et stykke hen ad vejen, men også kun et stykke.

Vi er mange som gerne vil være flotte og attraktive, og som gerne vil have
en attraktiv og spændende partner. Men vi er også mange, som ser lidt
længere end bare på udseendet. Hvis du bare skal have en fyr for en nat, ja
så kan jeg da forstå at du går efter "indpakningen", da det er det du skal
tænde på, du skal jo ikke diskutere Shakespeare med ham når I kommer hjem
.... vel? Men hvis han skal blive i dit liv, ja så tror jeg du vil opdage, at
der findes mange "Ferrarier med knallertmotor" derude. Nok har de m/k en
flot krop, men når du skal til at have en hverdag til at fungere, så er det
lige pludselig meget vigtigt at få kærlighed, som ikke er det samme som at
få sex! Sex kan stå alene, og sex kan være en del af et kærligt og
udbytterigt forhold. Men sex alene kan ikke bære et forhold! Hvad så når I
begge f.eks. har fået så meget sex at I lige må have en pause ..... hvad så
hvis I nu ikke kan snakke sammen?
Min pointe er, at vi selvfølgelig alle gerne vil have en attraktiv partner,
og selv vil se bedst muligt ud, men hvis det er det eneste og ultimative
krav, så tror jeg du afskærer dig selv fra mange fantastiske oplevelser, og
mange dejlige mennesker.
Jeg er ikke selv fed og min kone er også en smuk og dejlig kvinde, men det
er ikke derfor jeg er sammen med hende! Der er fordi jeg elsker hende, og
det jeg elsker mest er når vi er sammen og kan snakke om alting, gøre ting
sammen og ikke mindst bare følelsen af at der er en som ubetinget holder af
mig som jeg er! Hvis man føler det, så er man også parat til at lave ting
om, som f.eks. overvægt (alle overvægtige kan jo tabe sig). Hvis man modsat
bliver mødt med beskeden om at man ikke er lækker nok til at komme i
betragtning, så vil jeg personligt dømme pigen over i den kategori som jeg
ikke vil røre med en ildtang, uanset hvor flot hun så ellers ser ud. En
sådan pige har ikke nok inde i hovetdet til at jeg gider bruge tid på hende.
Det svarer til at købe en flot småkagedåse med lækre billeder på, og så
opdage at den er tom!

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : B

Dato : 16-02-05 11:07

Jeg håber at du er en dum trold

hvis ikke så er du bestemt et over fladisk usselt menneske

har du nogen sinde hørt om kosmisk retfærdighed???

Ikke, nå så har du jo noget til gode

Fra : Peter Knutsen

Dato : 16-02-05 12:44

B wrote:
> Jeg håber at du er en dum trold
[...]
Vi havde en trold meget lig denne "Mette" for nogle år
siden, men jeg kan ikke huske hvilket navn den foregav at have.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : John Sahl

Dato : 16-02-05 14:36

Peter Knutsen wrote:
> [...]
> Vi havde en trold meget lig denne "Mette" for nogle år
> siden, men jeg kan ikke huske hvilket navn den foregav at have.

Blandt andet Mette når det var den kvindelige halvdel af
denne trold.

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Peter Knutsen

Dato : 16-02-05 15:55

John Sahl wrote:

> Blandt andet Mette når det var den kvindelige halvdel af
> denne trold.

Afsenderadressen er mettemus@domæne.tld , og det mindede mig
faktisk om at vores tidligere huntrold netop gik under
navnet Mette Mus.

Ergo er hun vendt tilbage.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 16-02-05 16:17

[John Sahl | Wed, 16 Feb 2005 14:36:04 +0100]

>Blandt andet Mette når det var den kvindelige halvdel af
>denne trold.

Præcist, ja.

Hvad var det den mandlige del hed - ham der var nøjagtig lige så stupid?

/René

Fra : John Sahl

Dato : 17-02-05 01:09

Rene' Hjorth wrote:
> Hvad var det den mandlige del hed - ham der var nøjagtig lige så
> stupid?

Lidt søgning på googlegroups frembringer navnene
Thomas og Annika, ikke Mette som jeg huskede det

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Peter Knutsen

Dato : 17-02-05 18:07

John Sahl wrote:

> Lidt søgning på googlegroups frembringer navnene
> Thomas og Annika, ikke Mette som jeg huskede det

Jeg husker navnet Annika, i forbindelse med en trold eller
et troldepar, ja.

Men jeg husker også navnet "Mette Mus" eller "Mettemus".
Måske postede Annika & Thomas også førhen fra en mettemus@
adresse?

Deres tidlige trolderi gik, såvidt jeg husker, primært på
noget gruppesex på en strand, hvori kun lækre mennesker
måtte deltage.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Nana Sørensen

Dato : 16-02-05 16:15

"B" <wanker1967@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg håber at du er en dum trold
>
> hvis ikke så er du bestemt et over fladisk usselt menneske
>
> har du nogen sinde hørt om kosmisk retfærdighed???
>
> Ikke, nå så har du jo noget til gode

Hehe.... Jeg sad også lige og håbede at troll-mette blev blåhvals-fed.

Fra : Gitte

Dato : 19-02-05 13:48

Hej

>Hehe.... Jeg sad også lige og håbede at troll-mette blev blåhvals-fed.

Ja, eller fandt sit livs "lækkerhed" af en intetsigende veltrimmet
gut, der så forlod hende mens hun var i 8. måned, fordi hun havde fået
vand i fødderne - og i øvrigt var "kommet til" at tage 10 kg. på i sin
graviditet....
Så kunne det jo være, at hun næste gang ville prøve at vurdere
indholdet i personen, i stedet for KUN det ydre...

MVH
Gitte

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 21-02-05 10:26

Hej Gitte

> [...]
> gut, der så forlod hende mens hun var i 8. måned, fordi hun havde fået
> vand i fødderne - og i øvrigt var "kommet til" at tage 10 kg. på i sin

Eller forlod hende, fordui hun var blvet kedelig efter hun var blevet mor.

> Så kunne det jo være, at hun næste gang ville prøve at vurdere
> indholdet i personen, i stedet for KUN det ydre...

Det er en af livets underlige størrelser, at mennesker med fysiske
kvaliteter bliver beundret, mens folk med intellektuelle kvaliteter bliver
ignoreret.

Mark

Fra : PerX ...

Dato : 21-02-05 16:29

In article <12a54$4219a95f$3e3d847b$19233@nf4.news-service.com>,
markgazel@hotmail.com says...

> Det er en af livets underlige størrelser, at mennesker med fysiske
> kvaliteter bliver beundret, mens folk med intellektuelle kvaliteter bliver
> ignoreret.

Det er fordi vi er gentisk "programmeret" til at respondede på det som
kan give det bedste afkom rent fysisk.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 23-02-05 18:54

PerX ... wrote:
> markgazel@hotmail.com says...
>
> Det er fordi vi er gentisk "programmeret" til at respondede på det som
> kan give det bedste afkom rent fysisk.

Det er ret forenklet.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Hobert Idiart

Dato : 23-02-05 18:59

Peter Knutsen wrote:

> Det er ret forenklet

....og noget vrøvl.

Fra : PerX ...

Dato : 26-02-05 18:06

In article <383uieF5l7nq5U4@individual.net>, in@your.dreams says...

> ...og noget vrøvl.

Nej, det er fakta. Du kan ligeså godt se det iøjene: Du følger ikke den
programmering som den rigtige Gud har givet dig.

Fra : alpha searcher

Dato : 24-02-05 00:19

Hej

> Det er ret forenklet.

Tja måske, men jeg tror sgu på at det holder langt hen ad vejen.
Læk mærke til, hvor mange lækre blondiner, som falder på halen over
storskrydende latterlige mænd, som tydeligvis ser godt ud, men ikke er
overbebyrdet med hjernekapacitet. De labber det ofte i sig som piskefløde.
Ham der har noget interessant at sige, eller ser knap så lækker ud. Han må
virkelig vente til der kommer en eller anden kvindelig desperado forbi.

Nogle siger, at vi mænd er de værste til at gå efter udseendet. Det tror jeg
slet ikke er tilfældet. Nærmest tvært imod.

Alpha S

Fra : PerX ...

Dato : 26-02-05 18:05

In article <cvifu2$dfn$1@news.cybercity.dk>, peter@sagatafl.invalid
says...

> Det er ret forenklet.

Pladsen var kort *g*

Fra : doktoren

Dato : 27-02-05 17:36

> Det er en af livets underlige størrelser, at mennesker med fysiske
> kvaliteter bliver beundret, mens folk med intellektuelle kvaliteter bliver
> ignoreret.

jeg er ikke uenig med dig, men er træt af at, bare fordi man er overvægtig
bliver der gået ud fra at man er intelligent, ligeså med hvis man er slank
og smart i tøjet, så forstår man ikke noget..

tror bare det er generaliseringen jeg reagerer på..

Fra : MM

Dato : 27-02-05 18:14

> [...]
> og smart i tøjet, så forstår man ikke noget..
>
> tror bare det er generaliseringen jeg reagerer på..

Den generalisering kan jeg så ikke lige følge dig i, jeg syns det er oftere
at fordi man er overvægtig så er man pr. automatik dum...
Og hvis man er slank så har man mere at skulle ha sagt, da man ikke falder
ind i overnævnte kategori.
~M

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-02-05 22:11

"doktoren" <doktor_b@juggalos.dk> wrote in message

> tror bare det er generaliseringen jeg reagerer på..
Nemlig: Alle, der generaliserer, er idioter.

Per V.

Fra : Helle

Dato : 16-02-05 12:42

> [...]
>
> Hvad siger I tøser, skal vi ikke sende alle de grimme og fede fyre til
> Grønland hvor de kan holde varmen i alt flæsket, lol.

Min kæreste vejer 30 kg for meget men jeg elsker ham meget højt og jeg har
ingen problemer med at dyrke sex med ham. Han indeholder så mange gode ting
og jeg elsker ham virkelig og derfor kigger jeg da ikke så meget på
udseendet men mere hvem han er som person.
Jeg synes det er egoistisk og en underlig holdning du har dig, men det er så
din sag.

Jeg har ingen problemer med at dyrke sex med min kæreste som er overvægtig.

Helle

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-05 15:31

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ingen problemer med at dyrke sex med min kæreste som er
overvægtig.

Netop.
Hellere overvægtig end underfrakneret (Så vores trolde-Helle må virkelig
have problemer

/Alex

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-05 15:32

..
> Hellere overvægtig end underfrakneret (Så vores trolde-Helle må virkelig
> have problemer

UUUUUPS!

Du er vist ingen trold Helle, så det skal lige byttes ud med "Mette" - sorry

/Alex

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 17-02-05 09:37

> overvægtig.
>
> Netop.
> Hellere overvægtig end underfrakneret

Hov, hov, vi er altså nogen der ikke kan gøre for at vi er en smule i den
lave ende af vægtskalaen (60/178). Ligegyldigt hvor meget jeg træner eller
ej, ligegyldigt hvor meget jeg spiser eller ej, så kan jeg ved gud ikke få
sneget mig over 65 kg, og efter et stykke tid falder den tilbage på de 60 kg
igen.

Og jo, konen kan godt klage lidt over at mine hofteben kan stikke en smule

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-05 10:03

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> igen.
>
> Og jo, konen kan godt klage lidt over at mine hofteben kan stikke en smule

Når man ser bort for min trykfejl, så plejer "underfrankeret" ikke at
relatere sig til kroppens masse, men derimod til den brugbare masse der
befinder sig over halshøjde
Det jeg mente var, at jeg hellere ville have en lidt overvægtig kone, end en
person som vores troll.

Dit omvendte "vægtproblem" kender jeg kun alt for godt.
Indtil jeg var 35 kunne jeg ikke presse vægten over 72 kg. (jeg er 186 cm).
Men efter de 35 må der åbenbart have ligget et eller andet i generne om at
jeg skulle være større, for nu må jeg træne hårdt for at holde den under 80.

/Alex

Fra : PerX ...

Dato : 21-02-05 16:27

In article <42145770$0$33686$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, l-
hansen@REMOVEpost4.tele.dk says...
> [...]
> sneget mig over 65 kg, og efter et stykke tid falder den tilbage på de 60 kg

Har du prøvet at tale med en rigtig dietist? (ikke alt det er vægtvogter
pjat) - en dietist kan justere ens vægt så den bliver "rigtig" både hvis
man vejer for meget eller hvis man vejer forlidt.

Fra : Nana Sørensen

Dato : 16-02-05 16:17

> [...]
> så din sag.
>
> Jeg har ingen problemer med at dyrke sex med min kæreste som er

Næh, netop. Jeg vil hellere dyrke sex med en der klikker med min
personlighed, end en der bare er flot. Begge ting er selvfølgelig også godt,
men jeg ville ikke vælge en fra, medmindre han var så fed at jeg følte mig
frastødt. '

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-02-05 16:43

Mette wrote:
> Hvad siger I tøser, skal vi ikke sende alle de grimme og fede fyre til
> Grønland hvor de kan holde varmen i alt flæsket, lol.

Hvis du prøver at provokere virker det ikke

// Hans, stor og dejlig muahaha.
--
http://ph33r.dk - Helt galt .. :)

Fra : Samsara

Dato : 16-02-05 23:55

"Mette" <mettemus1973@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>KLIP<
>
> Hvad siger I tøser, skal vi ikke sende alle de grimme og fede fyre til
> Grønland hvor de kan holde varmen i alt flæsket, lol.

Du ved vist ikke, hvad livet (kærligheden) virkelig handler om.

Grow up !

Samsara

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-02-05 13:02

Hej trold

> Hvad siger I tøser, skal vi ikke sende alle de grimme og fede fyre til
> Grønland hvor de kan holde varmen i alt flæsket, lol.

Jeg har mødt mange piger, som godt kan lide bamsemænd.

Mark

Fra : Torben Larsen

Dato : 18-02-05 11:36

Kære lille Mette, send et billede til dk.binaer når du har fået et par unger
!!
Så ska' vi nok afgøre om du stadig er hot, eller om du har fået hængerøv,
hængepatter og mavedeller !!

Torben - 44/178/73 - der ikke bedømmer folk efter deres vægt.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 18-02-05 14:54

"Torben Larsen" <Torben-Larsen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Kære lille Mette, send et billede til dk.binaer når du har fået et par
> unger !!
> Så ska' vi nok afgøre om du stadig er hot, eller om du har fået hængerøv,
> hængepatter og mavedeller !!

Hvorfor skal hun vente? Hun kan da bare sende billedet nu, og så skal hun
nok få et par kommentarer.

Oftest er det jo folk som selv har problemer der er ude med riven efter
andre!

Lars

Fra : Bj@rne

Dato : 19-02-05 11:30

Mette wrote:
> [...]
>
> Hvad siger I tøser, skal vi ikke sende alle de grimme og fede fyre til
> Grønland hvor de kan holde varmen i alt flæsket, lol.

Jamen altså jeg synes da helt klart at man skal have lov til at synes og
mene som mette. Der skal jo også være nogen til de slanke og veltrænede.
Selv er jeg overvægtig og sækken truer med at sprænge livremmen - og
jeg tænder bestemt ikke på kvinder som er overvægtige. De ting hænger
ikke sammen... jeg har en kæreste som er slank og lækker men ikke rigtig
nogen seksuel fantasi. HMMMMMM Hvad skal man egentlig foretrække. Er en
slank og lækker person bedre til at dyrke sex end en overvægtig???? Ikke
altid - det kommer an på selvbevidstheden hos den enkelte. Så heller
ikke her kan der generaliseres.
Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-05 16:42

> [...]
>
> Hvad siger I tøser, skal vi ikke sende alle de grimme og fede fyre til
> Grønland hvor de kan holde varmen i alt flæsket, lol.

Du har ikke helt fulgt med i kristendom...

Gud skabte lyset, så det var godt, så derfor skabte han mørket...

Dvs. Der skal være nogle fede for at du kan sige andre er tynde...

Hvis du + det med kærlighed så har alle en partner...

Cacba Out

Fra : PerX ...

Dato : 21-02-05 16:06

In article <2c752775.0502152227.27ebc454@posting.google.com>,
mettemus1973@yahoo.com says...
> [...]
>
> Hvad siger I tøser, skal vi ikke sende alle de grimme og fede fyre til
> Grønland hvor de kan holde varmen i alt flæsket, lol.

Hey lille pige, det er vist langt over dine sengetid.

Fra : Tina

Dato : 22-02-05 10:23

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <2c752775.0502152227.27ebc454@posting.google.com>,
> mettemus1973@yahoo.com says...

Fed = grim og ulækker hmm hvis man snakker om en mand på 300 kg ja han er
ulækker og jeg er helt enig med dig. men snakker vi om en mand med brede
skuldre, bodegamave og nogle dejlig arme som man kan putte sig ind til, nej
han er ikke ulækker.

Jeg tænkte lige lidt på hvad med den slanke mand, der finder en flot slank
veltrimmet pige, stopper et par unger i hende, og pludselig er hun kvinde
med lidt for mange former istedet for veltrimmet, skal alle mødre så også
sendes til Grønland?

Tror sq Grønland bliver overbefolket.

Tina der forøvrigt godt kunne tænke sig at opleve Grønland*G*