Revytekst
Fra : Max

Dato : 15-02-05 10:19

Hej

Jeg mangler lidt info om en gammel tekst, højest sansynlig
en revytekst.

Den må være temlig gammel, 30+ år,
Det er en samtale mellem en mand
og en kvinde, og det gennemgående
tema er at uanset hvor godt han mener
at han har det, ja så hævder hun "jow, du
er ked af det" .

Nogen infos ?

Mvh Max

Fra : Eva Schmidt

Dato : 15-02-05 10:27

> [...]
> og en kvinde, og det gennemgående
> tema er at uanset hvor godt han mener
> at han har det, ja så hævder hun "jow, du

Tror faktisk den hedder "Ked a´et" og den kvindelige part er Grethe Thordal.
Den mandlige er jeg ikke sikker på, men måske Hans W. Pedersen.

mvh Eva

Fra : Max

Dato : 15-02-05 11:11

Hej Eva

> Tror faktisk den hedder "Ked a´et" og den kvindelige part er Grethe
Thordal.

Flot, takker for info.

Mvh Max

Fra : Per

Dato : 15-02-05 19:21

Eva Schmidt < safeni@gfnet.dk > skrev følgende:

> [...]
>

> Tror faktisk den hedder "Ked a´et" og den kvindelige part er Grethe Thordal.
> Den mandlige er jeg ikke sikker på, men måske Hans W. Pedersen.

Der _er_ ganske rigtigt Hans W Pedersen - hans navn bliver faktisk nævnt
i monologen.

Per