Forklar mig venligst noget!! [Blade Trinit~
Fra : Kong Kent

Dato : 15-02-05 19:27

Følgende er sakset fra www.thedigitalbits.com:

In DVD news today, New Line has announced the release of the 2-disc
Blade: Trinity - Platinum Edition on 4/26. Separate R-rated and Unrated
versions will be available (SRP $29.95 each), both of which will include
a limited edition Marvel comic book. The Unrated edition will feature
10 minutes of added footage - the film will be anamorphic widescreen
with Dolby Digital 5.1 and DTS ES 6.1 audio. The R-rated edition will
feature both anamorphic widescreen and full frame video, with Dolby
Digital 5.1 audio (no DTS). Extras will include 2 audio commentary
tracks with writer/director David Goyer (including one with actors
Jessica Biel and Ryan Reynolds), the 16-part Daywalkers, Nightstalkers
and Familiars: Inside the World of Blade: Trinity documentary, a
blooper reel, an alternate ending, the Goyer on Goyer: The Writer
Interviews the Director featurette and more. Visit the excellent Bloody
Disgusting website for further details.

---

Unrated versionen har flere scener *og* har DTS lydspor. R-Rated er
'almindelig' *uden* DTS lydspor.

Så er det jeg spørger mig selv. Hvem pokker gider købe R-Rated versionen
når de kan få én med mere 'gore' og bedre lydspor?

mvh

Kent - der undrer sig over de amerikanere...

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 15-02-05 20:40

> [...]
>når de kan få én med mere 'gore' og bedre lydspor?
>
>mvh
>
>Kent - der undrer sig over de amerikanere...

Tja, du ved jo, hvilket ramaskrig der var, da Janet Jackson lavede sit
stunt...
New Line vil sikkert blive sagsøgt, hvis de ikke udgiver en R-Rated version
til alle de skrøbelige sjæle i USA...

Mvh.

Mads

Fra : Peter Larsen

Dato : 15-02-05 21:17

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> New Line vil sikkert blive sagsøgt, hvis de ikke udgiver en R-Rated
> version til alle de skrøbelige sjæle i USA...

Ville næppe blive sagsøgt, men mange store kæder vil ikke sælge/udleje
Unrated, så det ville gøre ondt i deres pengepung.

Fra : Kong Kent

Dato : 15-02-05 21:58

> [...]
> stunt...
> New Line vil sikkert blive sagsøgt, hvis de ikke udgiver en R-Rated version

ahhh... så det er det religiøse bibelbælte der slår til igen. Ak ja, de
forskræmte indbildske tosser skal altså igen have særbehandling, når
deres sarte sjæle ikke tåler lidt udpenslet vold og underholdning. Jeg
føler med de stakler, når jeg svælger mig i Unrated-versionen (og beder
en stille bøn til Satan *muuhahahahaha*)

Hvad er det helt præcis det er farligt i et kvindebryst? For slet ikke
at tale om et vampyrmonster der sprætter andre vampyrer op med dolke og
sværd? Det er da ikke farligt *GG*

mvh

Kent - der ønsker mere vold og flere patter i Blade filmene!!

Fra : Morten DH

Dato : 16-02-05 09:48

"Kong Kent" <notvalid@doh.com> skrev i en meddelelse
Så er det jeg spørger mig selv. Hvem pokker gider købe R-Rated versionen
når de kan få én med mere 'gore' og bedre lydspor?

Som Peter skriver, mange store kæder vil ikke røre ved unratede udgaver...
men i det mindste får vi muligheden for at vælge allerede på salgsdagen -
ikke som Columbia/Tristar, der tager røven på os og først udgiver den
R-rated, så 3 måndeder senere en Superbit udgaver af den (uden at annoncere
den i forbindelse med den første udgave), så kommer den unrated version
(igen uden at gøre køber af R-rated eller/og Superbit opmærksom på dette)...
og nu er der også begyndt at komme Ultimate udgaver (Leon, 5th Element) her
inden de skal til at sælge dem endnu en gang på Blue-Ray om et års tid eller
2

Og jeg skal naturligvis også have den unratede udgave af Blade Trinity