Bumfights,Hooligan,Traces of Death / Shock~
Fra : Peter Heide

Dato : 14-02-05 21:07

Faces of Death, Crimescenes osv. http://www.shockumentary.com/

Har set en del af dem. Hvor af mange af dem, er det rene svindel og humbug.
Faces of Death er for det meste fabrikeret rædsler hvorimod Traces
of Death er the real thing hele vejen igennem.

Hooligan-DVDerne. Er som man kan regne ud slåskampe af værste
skuffe. Bumfights DVDerne er sutter og white trash der mod sprut og penge,
slås, for det meste i en ordentlig koger. ganske afstumpet, men også
underholdende. Jeg kan ihverttilfælde ikke lade være med at glo
på det.

Har mere sympati for ovenstående "film" end alle de make believe flicks
som Gunia Pigs, Men Behind the Sun 1 & 2, Nekromantik etc

Nå, Hvor vil jeg hen med dette skribleri : findes der blade, fanzines, sites
der behandler denne genre ?

Fra : John Hinge

Dato : 15-02-05 09:39

On 14 feb 2005 Peter Heide was heard to say:

> Har mere sympati for ovenstående "film" end alle de make believe
> flicks som Gunia Pigs, Men Behind the Sun 1 & 2, Nekromantik etc

Forstår jeg dig ret ? Du synes det er federe at se ægte scener
af folk som bliver smadret, end at se diverse splatterfilm hvor
man et sted godt ved det er effekter ?

> Nå, Hvor vil jeg hen med dette skribleri : findes der blade,
> fanzines, sites der behandler denne genre ?

Hvis mit spørgsmål besvares med et ja, så må man da næsten håbe
der ikke gør, det vil da være idt for afsporet..
Månedens bedste kraniebrudsbillede ?
Bedste knivdrab eller haglbøsseskud til brystkasse ?
brrrrr...

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Peter Heide

Dato : 16-02-05 02:44

Nu vil jeg ikke kalde de nævnte film "splatter" . Nærmere film
der prøver at lugte lidt af virkelighed : Snuff(Gunia Pigs) Tortur (...the
Sun) og
mennesker der kan lide at k...... døde, den sidste.

Jeg vil til enhver tid hellere spilde min tid på en shockumentaries. Som jo
til tider viser nogle folk der fortjener at få en kugle for panden. Eller
pgra stupiditet kommer af dage.

At diverse hooligans og andre tosser smadre hinanden, må de vel om.

Gunia Pigs er sgu da dybt perverteret. Mondo Cane og film ala
den slags ,tager jeg som en uskyldig form for nysgerrighed som en hver
drengerøv ikke kan lade være med se på, hvis muligheden er der.

TV viser også dokumentar-udsendelser omkring diverse forbrydelser
(til tider endda meget grafisk) og de har altid gode seertal.

Folk kan li' at vælte rundt i snavset engang imellem.

Fra : Morten DH

Dato : 15-02-05 12:10

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Nå, Hvor vil jeg hen med dette skribleri : findes der blade, fanzines,
> sites
> der behandler denne genre ?

Det tætteste jeg kan komme i tanke om er "Absurd" som udgives af Kenneth,
som står bag www.absurd-online.dk - men jeg er lidt i tvivl om han stadig
laver bladet for det er meget længe siden det sidste nummer kom

Fra : Kasper Heftholm Kris~

Dato : 16-02-05 11:45

On Mon, 14 Feb 2005 21:07:05 +0100, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>som Gunia Pigs, Men Behind the Sun 1 & 2, Nekromantik etc
>
>Nå, Hvor vil jeg hen med dette skribleri : findes der blade, fanzines, sites

David Kerekes og David Slaters "Killing for Culture" behandler emnet.
Psychotronic Video #3+4 har også et længere mondo-tema og der er et
(kort) mondokapitel i "Incrediby Strange Films" skrevet af Boyd Rice.

Kristensen

Fra : snip

Dato : 16-02-05 16:03

> Nå, Hvor vil jeg hen med dette skribleri : findes der blade, fanzines, sites
> der behandler denne genre ?

rotten.com, ogrish.com, bumfight.com, b0g.org, snuffx.com

Sikkert en masse mere :P