jeg har set (action)fremtiden....
Fra : Keldo

Dato : 12-02-05 19:39

.....og den hedder Stephan Chow.

Jeg har lige set Kung Fu Hustle, og jeg må indrømme at jeg sad med åben mund
og tårer i øjnene det meste af tiden. Jeg troede at Asisatiske film var =
gamle Jackie Chan HK film. Jeg vil have meget svært ved at se en amerikansk
actionfilm fra nu af.

KFH er det største visuelle kick jeg længe har set på film. Farverne og
kulisserne er så suværene, for ikke at nævne kamp korografien - sikke en
fantasi.

Dem af jer der har set lyset vil sikkert sidde og smile overbærende, og jer
der ikke har set den endnu......kan i så skynde jer at købe den.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-02-05 19:57

Keldo wrote:

> KFH er det største visuelle kick jeg længe har set på film. Farverne og
> kulisserne er så suværene, for ikke at nævne kamp korografien - sikke en
> fantasi.

Jeg glæder mig - min er bestilt og skulle komme sidst på måneden

> Dem af jer der har set lyset vil sikkert sidde og smile overbærende, og jer
> der ikke har set den endnu......kan i så skynde jer at købe den.

Har du set Shaolin Soccer? Den er også kanon.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Rune Zedeler

Dato : 12-02-05 21:30

Keldo skrev:

> Dem af jer der har set lyset vil sikkert sidde og smile overbærende, og jer
> der ikke har set den endnu......kan i så skynde jer at købe den.

Hvor?

-Rune

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 12-02-05 22:03

http://www9.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=16083&affid=11195

--
Now Playing:
Astral Projection - Live At The Brotherhood Beach

Fra : Rune Zedeler

Dato : 13-02-05 00:04

Thomas Jespersen skrev:

> http://www9.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=16083&affid=11195

Oh, R3.
Den må vente til jeg får en stationær :-/

-Rune

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-02-05 10:11

Rune Zedeler wrote:

> Oh, R3.
> Den må vente til jeg får en stationær :-/

Hvorfor? computere er da de nemmeste at gøre regionsfrie.

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 13-02-05 00:33

Rune Zedeler skrev:

> Oh, R3.
> Den må vente til jeg får en stationær :-/

Oh, kantonesisk.
Den må vente, til den fås på mandarin :-/

--
Mvh. Peter

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 13-02-05 16:18

Peter Bjerre Rosa wrote:

> Oh, kantonesisk.
> Den må vente, til den fås på mandarin :-/

Er original sproget et andet end det der er på disken (imdb siger at filmen
indeholder begge sprog, så det er ikke så meget hjølp)

Fra : ML-78

Dato : 15-02-05 12:11

Lars Hoffmann skrev:

> Er original sproget et andet end det der er på disken (imdb siger at
filmen
> indeholder begge sprog, så det er ikke så meget hjølp)

Jeg går ud fra at begge sprog er eftersynkroniserede (eller hvad?).

Så 'originalsproget' må betragtes som det sprog filmen var tiltænkt i
sit produktionsland, og så vidt jeg ved vil det sige mandarin hvis det
er en kinesisk film og kantonesisk hvis den er fra Hong Kong. Denne film
er dog ifølge IMDb en kinesisk/hong kong'sk co-produktion, så det kan
være lidt vanskeligt at afgøre.

ML-78

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-02-05 13:10

ML-78 wrote:

> Jeg går ud fra at begge sprog er eftersynkroniserede (eller hvad?).

Hvorfor det? Det er de da vist gået lidt væk fra igen. Jeg mener ikke Shaolin
Soccer er eftersynkroniseret.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : ML-78

Dato : 15-02-05 13:23

Lars Hoffmann skrev:

> Hvorfor det? Det er de da vist gået lidt væk fra igen. Jeg mener ikke
Shaolin
> Soccer er eftersynkroniseret.

Ok, jeg var heller ikke sikker. De fleste film jeg har set fra den egn
har bare været eftersynkroniserede, uanset sprog.

Hvis "Kung Fu Hustle" ikke er eftersynkroniseret, hvilket sproget er den
så optaget på?

ML-78

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-02-05 16:07

ML-78 wrote:

> Hvis "Kung Fu Hustle" ikke er eftersynkroniseret, hvilket sproget er den
> så optaget på?

Zat is ze kvestion!

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-02-05 13:15

ML-78 wrote:

> Hvis "Kung Fu Hustle" ikke er eftersynkroniseret, hvilket sproget er den
> så optaget på?

Så fik jeg den endelig på DVD. Den indeholder 3 lydspor:

DD5.1 Kantonesisk
DTS5.1 Kantonesisk
DD5.1 Mandarin

Endvidere er den i 2,40:1 anamorfisk Widescreen, og ikke 1.77:1 som der er
anonceret nogle steder.

Jeg glæder mig til at smide den i afspilleren i aften
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 13-02-05 15:36

On Sun, 13 Feb 2005 00:03:41 +0100, Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk>
wrote:

>Oh, R3.
>Den må vente til jeg får en stationær :-/

Ok, gør dit drev regionsfrit:
http://forum.rpc1.org/portal.php

Og hent DVD Genie:
http://www.inmatrix.com/files/dvdgenie_download.shtml

Så er det klaret
--
Now Playing:

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 13-02-05 18:30

Thomas Jespersen wrote:

> Ok, gør dit drev regionsfrit:
> http://forum.rpc1.org/portal.php
>
> Og hent DVD Genie:
> http://www.inmatrix.com/files/dvdgenie_download.shtml
>
> Så er det klaret

Har du erfaringer med brug af disse programmer?

Mikkel

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 13-02-05 18:37

On Sun, 13 Feb 2005 18:29:51 +0100, Mikkel Møldrup-Lakjer
<mikkel@fabel.dk> wrote:

>Har du erfaringer med brug af disse programmer?

Ja jeg bruger selv dvd-genie, og har aflåst mit dvd drev.

Du kan evt. flytte diskussionen over på dk.edb.hardware.drev.dvd hvis
der er problemer.

--
Now Playing:
Infected Mushroom - None of This is Real

Fra : Rune Zedeler

Dato : 13-02-05 22:27

Thomas Jespersen skrev:

> Ok, gør dit drev regionsfrit:
> http://forum.rpc1.org/portal.php
>
> Og hent DVD Genie:
> http://www.inmatrix.com/files/dvdgenie_download.shtml

Takker.
Desværre virker det afaics kun under Wind*ws

-Rune

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 14-02-05 13:28

> Oh, R3.
> Den må vente til jeg får en stationær :-/
>
> -Rune

Den fås også i på R2 - med engelsk tale oven i købet..
http://www.choicesdirect.com/templates/product.asp?ProductGuid=670444
(kan sikkert også findes andre steder)

Men en super film - DET er det..!!!!

Mvh
Leonardo Schirripa

Fra : Rune Zedeler

Dato : 14-02-05 13:46

Leonardo Schirripa skrev:

> Den fås også i på R2 - med engelsk tale oven i købet..

Takker.
Desværre er det ikke den samme film:

http://www.imdb.com/title/tt0373074/
http://www.imdb.com/title/tt0286112/

-Rune

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 14-02-05 14:30

> Takker.
> Desværre er det ikke den samme film:
>
> http://www.imdb.com/title/tt0373074/
> http://www.imdb.com/title/tt0286112/
>
> -Rune

UPS!!
Jeg troede det var den anden, der blev ledt efter...
Beklager misforståelsen (og de falske forhåbninger)

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 13-02-05 18:19

On Sat, 12 Feb 2005 19:39:25 +0100, "Keldo" <keldoxxx@hotmail.com>
wrote:

>Dem af jer der har set lyset vil sikkert sidde og smile overbærende, og jer
>der ikke har set den endnu......kan i så skynde jer at købe den.

Jeg har også lige modtaget min kopi. Jeg så lige de første 20
minutter og det ser da meget lovende ud. Gode kampscener allerede fra
starten. Well, jeg må se om jeg kan få tid til at se den i morgen.

--
Now Playing:
kruder & dorfmeister - high noon