Kongernes konge
Fra : Poul

Dato : 10-02-05 11:04

Hej er der nogen i denne gruppe som kender en film med denne tittel
Kongernes konge fra 1963, en jesus film, og om den skulle være udkommet på
DVD.
Muligvis også hvor man kan købe den.
MVH
Poul.

Fra : Keldo

Dato : 10-02-05 15:08

værsgo...

http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sogstikord&stikord=999905343219147&sogfelt=Bibelsk

Fra : A & B Linneberg

Dato : 10-02-05 15:57

Hej Poul

Jeg tror den du leder efter er en genindspilningen fra 1961.
prøv dette link.
http://www.axelmusic.dk/list?searchstring=king+of+kings&searchMediaType=1&searchType=narrow

Hilsen Brian

Fra : ML-78

Dato : 10-02-05 16:08

Poul skrev:

> Hej er der nogen i denne gruppe som kender en film med denne tittel
> Kongernes konge fra 1963, en jesus film, og om den skulle være
> [...]

"King of Kings" fra 1961. Den er udgivet af Criterion:

http://www11.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=14831

samt af Warner Brohers:

http://www.axelmusic.dk/productDetails/012569512726

Begge er region 1. Hvilken der er den bedste ved jeg ikke.

ML-78

Fra : Poul

Dato : 11-02-05 00:41

Hej igen.
Ja! det skulle helst havde været region 2, med danske undertekster, det
skulle være en fødselsdag til min mor, og hun er ikke så stiv til engelsk.
MVH
Poul

Fra : Lædertarzan

Dato : 11-02-05 01:09

ML-78 wrote:

> "King of Kings" fra 1961. Den er udgivet af Criterion:
> http://www11.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=14831

Der står ellers, at den er fra 1927.

Fra : ML-78

Dato : 11-02-05 09:51

Lædertarzan skrev:

> Der står ellers, at den er fra 1927.

Og der står endda også Cecil B. DeMille med store bogstaver på coveret.
Jeg var ikke vågen, da jeg skrev det indlæg. Beklager.

Det andet link til Axelmusic er dog den rigtige film, men den er
tilsyneladende ikke udgivet i region 2 med danske undertekster, som Poul
efterspørger.

ML-78

Fra : Poul

Dato : 11-02-05 12:14

Hej igen.
VideoNetto.dk har filmen men desværre kun på VHS. Og det er den fra 1961 kom
til Danmark i 1963.

Fra : Brian P

Dato : 11-02-05 23:12

"ML-78":

> Og der står endda også Cecil B. DeMille med store bogstaver på coveret.
> Jeg var ikke vågen, da jeg skrev det indlæg. Beklager.

Hehe, svipseren er noteret, ML.. :)