RIP Ossie Davis
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-02-05 12:32

http://www.imdb.com/name/nm0001115/

Ja jeg ved det er et par dage siden han døde men jeg fandt først ud af
det idag.

Jeg husker ham fra utallige sekundære roller og vil da savne hans film.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Henrik Larsen

Dato : 09-02-05 12:39

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> skrev i en meddelelse
> [...]
> det idag.
>
> Jeg husker ham fra utallige sekundære roller og vil da savne hans film.

"Bubba Ho-Tep" med ham og Bruce Campbell kan varmt anbefales.

Vh Henrik

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-02-05 12:42

"Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> wrote

> "Bubba Ho-Tep" med ham og Bruce Campbell kan varmt anbefales.

Ja, ligeledes kan "I'm not Rappaport" hvor han spiller overfor Walter
Matthau.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Silver

Dato : 09-02-05 16:11

> "Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> wrote

> Ja, ligeledes kan "I'm not Rappaport" hvor han spiller overfor Walter
> Matthau.

12 Angry Men har næsten lige været vist på en af de danske kanaler mener jeg
det var, husker ham derfra og så Ripper.

R.I.P old timer....

Mvh
Silver.